Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dubli

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Er der nogle som kan fortælle mig om Dubli? Nødvendigvis ikke her i debatten i kan bare sende privat beskeder. .

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob!

Er der nogen, der har fortalt dig om Dubli? - ellers kan jeg måske hjælpe...

Venlig hilsen

Lars E. Nielsen

Tilmeldt 11. Feb 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob :) 

Hvis du ikke allerede har fået besvaret dine spørgsmål, så kan jeg helt sikkert hjælpe. Jeg er Sales Director i DubLI Network, og har selv arbejdet med selvskabet i over 2 år. 

Og nej en snak med mig ender ikke ud i et eventuelt informationsmøde eller lign. med mindre det selvfølgeligt er interssant. Men jeg kan højst sandsynligt besvare de fleste spørgsmål du må have :)

Hilsen Søren Nygaard 

Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  bike-graphic.com Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jakob jeg tillader mig lige at bruge tråden her, til at høre om der hjulene stadig kører i DubLi?

I så fald, hvis der er nogen der er inde i firmaet, hvordan har de udviklet sig på det seneste?

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Schmidtovick!

Der er sket mange nye ting de sidste måneder..., på den gode måde, så det går rigtig godt - det er faktisk helt vildt :-)

Har du været med i Dubli?

Sig endelig til, hvis du vil vide mere, eller jeg kan hjælpe med noget - det er NU det sker, både her og World wide!

Venlig hilsen

Lars

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hold dig laaaaaaaangt væk fra det selskab!

Dubli er et pengegrisk ulovligt svindler-firma, der aldrig har fået, og aldrig nogeninde vil få success, men dem  bag firmaet bliver ved og ved med at tro på firmaet, og forsøger at få andre til at investere penge som du aldrig får noget ud af!

som du kan se "Ansila APS" skriver: "Det er NU det sker, worldwide", men problemet er, at det siger de ALTID i Dubli, for at få folk til at blive.

Hvad er problemet med Dubli?

for det første vil Dubli aldrig anerkende egne fejl, dette gælder især deres hjemmeside/cashback-system, som bare SKAL køre perfekt 24/7!

Dubli overtræder samtlige danske lovgivninger, og holder ikke hvad de lover.

ved privatbesked kan jeg sende videoer lavet af VilladsVest-Hansen, der er ulovlige, fordi de lyver omkring afkast af investering og det er hamrende ulovligt, især fordi det er at snyde folk til at smide penge, for selv at vinde penge. 

selvfølgelig kræver det hårdt arbejde, men de snyder med "passiv indtægt"

har personligt investeret over 13.000kr. hvoraf de 6000 består af en marketingpakke, der via amerikanske kunder skulle indbringe mig et                        "garanteret minimumsbeløb" på 1200,- hver måned. det gav mig 70 Euro indenfor et år, hvilket er dyvt uacceptabelt og ulovligt.

Har forsøgt gennem kundeservice at kontakte Michael Hansen, som "lover at folk der er startet op på falske løfter, vil få deres penge igen", men amerikansk kundeservice vil ikke opfylde dette krav, og kan derfor ikke komme videre.

Dubli´s vision er at give rabat på en masse webshops i form af cashback, men der er MAMGE billigere og endda gratis virksomheder, der har samme koncept, uden det koster 750 kr om året.

Istedet for er vi en gruppe på over 40 danskere, der i øjeblikket er ved at anmelde Villads Vest-Hansen til forbrugerstyrelsen og POLITIET.

Mit råd: Hold dig langt væk, Michael Hansen ligger på en solseng i en million-villa i Dubai, med Ferrari og Lamborghini i indkørslen, og tjener endnu flere penge, hvis der er nogen der får dig overtalt til at starte op.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias.

Uha-da-da! Det lyder godt nok som om du har haft en mildest talt kedelig oplevelse af Dubli.

Jeg har ikke været med så længe, og kan slet ikke genkende det du skriver.

Når jeg læser dit indlæg lyder det som om, at du er blevet lovet, og din motivation har været, at tjene en masse penge hurtigt og nemt??

Dubli har præsenteret hele det nuværende koncept for mig, og jeg har da også fået skitseret hvilke muligheder der er, men jeg er da ikke blevet lovet noget?

MIN motivation for at gå med i Dubli er, at jeg kan lave aftaler med bl.a. foreninger – det giver ikke det store afkast, men det er bestemt en fornøjelse, at kunne skaffe medlemmerne ”cashback” på noget de i forvejen køber på nettet, og så samtidig støtte klubberne, med ikke uvæsentlige beløb.

-         Og det hele er ganske gratis, både for foreningerne/klubberne og kunderne – det er der vist ingen andre, der tilbyder :-)

Du skriver, at det koster 750 kr. om året at få rabat, men det er jo ikke korrekt – det er en mulighed kunderne har; at tilkøbe et VIP-abonnement, som så giver nogle fordele…, og så kan jag da også lige tilføje, at hjemmesiden/cashback-systemet faktisk kører perfekt 24/7 :-)

Jeg er klar over, at andre i Dubli satser mere på at skaffe nye ”Dubli-folk”, end på at formidle ”rabat” til kunderne, for på den måde at forsøge, at tjene flere penge, i en fart – men det er jo deres eget valg, for der er ingen overhovedet der forlanger, at man skal skaffe nye ”Dubli-folk”.

Det JEG skriver ”at det er nu det sker” er med henvisning til alle de nye lande hvor Dubli fornyligt er startet i, og dem de er på vej til. Alle de mange nye kunder der kommer til hver dag, de mange nye partnerbutikker og den helt nye bestyrelse, der netop er tiltrådt i selskabet.

Jeg kan altså ikke få øje på, hvad det er du mener, der er ulovligt?? men tænker; hvis du, og mindst 40 andre, er blevet snydt og bedraget, så håber jeg da, at I gør noget seriøst ved det, og du får medhold i dine anklager…, og jeg kunne da rigtigt godt tænke mig, at du lige opdaterer ”os andre” her, eller andet steds, så vi kan forholde os til udfaldet…, og gerne inden vi får alt for mange kunder, der gerne vil have penge tilbage, når de handler varer, rejser osv. på nettet.

Venlig hilsen og god weekend

Lars

Tilmeldt 20. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Fra  bike-graphic.com Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder ikke mine ører, som om der er sket ret meget nyt, i hvert fald ikke ud fra de svar der kommet her,siden jeg opgav at arbejde med dubli for nu 2 år siden.
Den gang synes idéen var god, fordi jeg synes 'produktet' som jeg skulle sælge var smart. Men jeg kan jo så se nu, efter jeg også fået kendskab til affilite, at Dubli ikke er udviklet mere end andre lignende cashback sider, som du få måske lige så meget ud af. Det ligner umiddelbart heller ikke til at der er sket noget på nyt på hjemmesiden de sidste par år. Ret mig hvis det ikke er korrekt.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har aldrig fået det indtryk at det var hurtigt og nemt at tjene mange penge. Men var blevet lovet at en 6000 kroners investering MINIMUM ville indbringe mig 1200,- per måned i passiv indtægt, hvilket som sagt på ingen måde er realistisk.

Jeg har lige hørt at Michael Hansen træder af som CEO(selvom han ejer firmaet), og har også hørt at DubLi vil skifte navn til Ominto?!?

Et firmas´ navn er et ekstremt vigtigt brand og der er virkelig noget uldent ved det siden det skifter navn. Prøv lige at forestil dig hvis f.eks. Google skiftede navn imorgen. Nej vel?, det gør man ikke, medmindre man er i gevaldig knibe.

Dubli cashback:

er udemærket klar over der er gratis-bruger, men med mindre cashback. 

Men stadigvæk:

Alt kontakt til kundeservice foregår på engelsk og har ALDRIG fået svar når jeg har klaget over manglende cashback

Udbetaling af cashback er besværligt og skal foregå gennem paylution, og koster endda overførselsgebyrer!

hvis man ikke har modtaget mindst 50 euro i cashback på et år, og nået at udbetale beløbet til sin konto, MISTER MAN AL SIN OPTJENTE CASHBACK!!!

Dette bliver endnu værre hvis man er VIP. hvis man f.eks. i gennemsnit har fået  en cashback på 10%, begynder man først at spare penge når man har rundet køb for 7500,- fordi vip-abonnementet skal dækkes.

Er det ikke lidt pinligt at et par danske iværksættere har lavet et produkt der slår dubli i både brugervenlighed og pris?

www,pengesparet.dk :

-Dansk Support

-Ingen overførselsgebyrer - Pengene direkte til egen bank-konto

50 kroner årligt medlemsgebyr, fratrækkes din cashback, men hvis ikke du har handlet nok, behøver du ikke at betale.

I enkelte tilfælde har dubli højere cashback på samme butik som pengesparet, men pengesparet giver også højere cashback på nogle af de samme butikker end dubli, selv ved VIP-cashback. Og så ved jeg godt at Dubli giver cashback fra mange udenlandske butikker, hvilket er et plus.

Men sålænge Dubli ikke fjerner sit årlige minimums-cashback-beløb, overførselsgebyrer, ikke gør noget for at slå sine konkurrenter og ikke yder dansk support, så kan jeg ikke se nogen grund til at bruge deres cashback, og har derfor heller ingen motivation i at få andre til at bruge det, når jeg selv synes pengesparet.dk fungerer meget bedre og biligere! :)

Du er velkommen til at kontakte mig via privatbesked, men lige nu venter jeg svar fra forbrugerstyrelsen.

Bare et godt råd: Hvis du inviterer folk med i din forretning: Læg alle kortene på bordet og fortæl om alle ulemper og konkurrenter, før de starter op, ellers tror jeg godt du kunne blive upopulær og måske miste venner på det.

Venlig hilsen Mathias, og god weekend til dig også :)

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)