Hej alle sammen. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil sælge på en webshop! Men hvor skal jeg starte? Skal jeg først ringe til produktionen, lave en hjemmeside, finde en fragtmand eller ??? |
Og på forhånd tak
Hej alle sammen. Jeg har fundet ud af hvad jeg vil sælge på en webshop! Men hvor skal jeg starte? Skal jeg først ringe til produktionen, lave en hjemmeside, finde en fragtmand eller ??? |
Hej Stevanj. Tag et kig på denne "beginners guide": http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop Mvh. Kurt |
Hej, jeg vil anbefale at du først og fremmest får styr på cvr nummer og leverandør aftaler, derefter fragtaftale ( her kan du vælge pakkelabels.dk), dernæst kontakt og tilbud på webshop. Herefter skal du have styr på betalingsgateway og aftale med en kortindløser. |
Hejsa :-) Du skal uden tvivl starte med at finde et produkt! Det nytter intet at begynde at investerer i diverse programmørere og lignende, før du har idéen på plads. Vi bliver løbende kontaktet af flere personer i samme situation som dig, og mit råd til dem er ALTID at vende tilbage når de har konceptet på plads. Hvordan finder du så et produkt? Du må i gang med at søge inspiration fra andre webshops, undersøge potentielle leverandører samt markeder. Måske har du interesse indenfor et felt, hvorigennem du kunne se en potentiel fremtidig indtægt? Hvis du skulle få brug for assistance til det tekniske på webshoppen, så giv mig et kald :-) |
Hej simon. Det var også det jeg selv tænkte, og det med webshoppen skal jeg helt klart have hjælp til når det kommet til det! |