Min første webshop har fået en grafisk overhaling, og jeg er langt om længe ved at være rigtig godt tilfreds med siden!
Alt feedback modtages med kyshånd, især på grafikken og brugervenligheden! Men se bare bort fra FAQ'et, den er jeg igang med at få skrevet helt færdigt og sat flot op!
Jo lige et par bagateller jeg faldt over i anden omgang som du kan overveje om du skal gøre noget ved eller ej:
-Når man går checkout processen igennem er der "send til en anden adresse" valgt som default, du kan overveje at gøre det omvendt så man skal aktivt vælge muligheden for at sende til en anden adresse til, da de fleste som regel har samme adresse til faktura og forsendelse..
-Kortbetaling med Paypal er noget hø, de gør alt hvad de kan for at få folk som medlem, i min erfaring virker det aldrig at betale uden at blive tvunget til at oprette en paypal konto, prøv selv at teste på din egen side..! Der er gode alternativer udover nets-løsningen, Paymill, braintree, stripe osv.
Det med adressen kan du selvfølgelig have ret i, vil prøve at finde ud af hvordan man gør det!
Angående PayPal har jeg desværre ikke andre muligheder, pga kortnetværksreglerne. Men man kan sagtens betale uden en PayPal konto, har faktisk allerede modtaget min første PayPal betaling igår ganske smertefrit, uden at kunden havde en konto.
Jeg har taget et hurtigt kig på din webshop, og jeg har følgende at sige som konstruktiv kritik:
1: Det, som er over din grønne menu, burde du gøre noget ved. Det pixelerer, måske skulle du få lavet det om til vektor, eller måske skulle du vælge en højere opløsning.
2: Din baggrund irriterer mine øjne når jeg forsøger at fokusere på billeder og tekst på din hjemmeside. Jeg kan godt se idéen med det, da det hænger sammen med dit logo, men personligt ville jeg gøre et eller andet ved baggrunden.
Ellers er siden fin nok, det er bl.a. nemt at finde varerne.
Men tjah jeg syntes butik ser bedre ud end produkter, det er vel heller ikke særligt unormalt eller underligt? I hvert fald ikke noget jeg har hørt noget til tidligere
Jeg har lavet en facebookside, og skal også have fixet nogle ikoner til sociale medier i footeren, men har også fået lavet en knap på kontaktsiden nu! Men jeg syntes nu det er en rigtig god service at give, at jeg altid kan kontaktes i en privatbesked på facebook, hvor der vil komme lynhurtigt svar. Især de købere som ikke er særligt teknologisk anlagt, og e-mail vante. Meningen er jo ikke at folk skal ansøge mig, men at man har mulighed for at stille spørgsmål, og få anden support der hvis man foretrækker det
Men tak for linket, nogle af artiklerne ser spændene ud!