Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Start af webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Efter at have brændt nallerne godt og gevaldigt på en kundes betalingsstandsning, tænker jeg nu at starte en webshop med reparation af skærme på ipads og iphones samt udskift af batterier.

Er der nogen af jer som har erfaring med dette og hvordan er markedet for en ren internet baseret forretning

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 19:49

Hej Lucas,

Til at starte med kan du godt få problemer med at blive godkendt til Dankort/Master hvilket er et MUST hvis du skal have kunder. Da vi åbnede vores gamle webshop havde vi en samtale med nets omkring det og de stillede en del store krav og vi skulle blandt andet smide et ret stort depositum for at få lov.

Og skulle du stå og mangle reservedele til Samsung, LG og Nokia kan jeg tilbyde dig originale reservedele til en god pris :)

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 16. Oct 14
Skrevet kl. 19:54

Hej Dennis,

tak for svar.

Er der ikke andre betalingsindløsere end nets?? De store er altid tunge at danse med. Har tænkt mig at bruge epay som betalingsgateway.

Pt. koncentrerer jeg mig kun om iphones og ipads.

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 19:59

Lucas,

Som sådan er Nets de eneste i Danmark, men uden at gøre mig alt for klog på det kan man vidst få en aftale med swedbank hedder de vidst. Men som udgangspunkt skal du nok regne med at det er Nets/Teller du skal snakke med.

Epay er kun en betalings gateway og har absolut ingen indflydelse på din indløsnings aftale, de sørger bare for at du kan håndtere betalingerne når du er godkendt.

Du er velkommen til at skrive hvis du en dag udvider. Kan tilbyde små mængder så du kan bestille en enkelt del når du ved der er en telefon på vej :)

- Dennis

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 16. Oct 14
Skrevet kl. 20:08

Tak, det husker jeg.

Tilmeldt 16. Oct 14
Skrevet kl. 20:34

Hej er der nogen som har erfaring med shopify, fordele/ulemper??

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 08:40

Hej Lucas

Der er andre indløsere end Nets - men Nets har monopol på indløsning af Dankort. Spørgsmålet er nok, hvilke kort du vil tage imod, og hvilke markeder du sælger til?

Her er nogle gode råd om, hvordan du kommer i gang med at modtage online betalinger: http://spacey.dk/saadan-kommer-du-gang-med-online-betaling/

For en god ordens skyld må jeg hellere sige, at jeg arbejder ved ePay. Dog er indlægget et forsøg på en neutral gennemgang af betalingsmulighederne online.

Tilmeldt 16. Oct 14
Skrevet kl. 15:36

Hej Heine,

tak for brugbar information.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 16:50

Jeg synes der er rigtig mange der tilbyder præcis det du gerne vil tilbyde. Så jeg synes du skal overveje rigtig kraftigt om det er det markede du vil forsøge dig på. Se om du kan slå konkurrenter på pris, leveringstid eller andet, som det mindste.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)