Hej kære Aminoer |
Rigtig lækker og enkel webshop!
Det skal lige siges jeg er på fra mobilen men herfra ser det rigtig godt ud!
Hej kære Aminoer |
Rigtig lækker og enkel webshop! |
Hej Christian Rigtig fin og overskuelig shop du har dig - og tillykke med den gode start! Et par enkelte ting som jeg tænkte lidt over da jeg besøgte din shop: 1. Jeg var en anelse usikker på om du kun leverede om lørdagen, eller om du havde ekstra hurtig leveringstid om lørdagen (kunne så under levering læse at det er sidstnævnte). 2. I din footer og på din side "Levering", synes jeg måske der mangler en anelse symmetri. I footeren kunne man evt. indsætte et ekstra punkt ovre til højre, eller centrere de 3 punkter du allerede har (altså Information, Kundeservice og Nyhedsbrev). På siden "Levering", kunne man evt. centrere teksten og/eller indsætte nogle elementer i en sidebar (så det hele ikke kun står i venstre side). 3. Jeg kan se du kører tilbud på nogle af dine flasker - og jeg ledte lidt efter om du evt. havde en side med alle dine tilbud? Det skal lige siges at alle ovennævnte ting er virkelig i småtings-afdelingen - helt overordnet ser din shop rigtig godt ud. Fortsat god søndag! Mvh Uffe |
Mange tak for de rosende ord :-) Helt sikkert noget jeg vil gå ind og rette til snarest. Ha den bedste søndag //Christian |
Nanvet er ikke kreativt. Det er jo næsten en kopi af deluxlife.dk. |
Måske udvide sortimentet med "håndværkschampagner" fra mindre producenter? Måske noget bio også? Evt. indgå en aftale med dk-importører af de mange, mindre huse? |
Hejsa |
Hejsa HeltRent |