Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design af PDF til E-bog - Lækkert design søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 10:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en kunde der er interesseret i at få publiceret noget materiale han har lavet som E-Bog. 

Han vil gerne have designet pdf'en sådan at det ikke ligner du sidder og læser en almindelig bog, men mere er en fed og brugervenlig gennemgang af det materiale han har lavet. Det drejer sig vidst kun om 10-20 siders materiale. 

Er der noget der kan hjælpe her, og ellers: Hvem bruger i til at designe jeres pdf materiale?

Mvh

Christian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:38

Prøv og se på fiverr.com der tilbydes denne slags ydelser til meget god pris. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:23

Du skal have lavet en fedt design i Word og herfra lave pdf-filer. Alle kan jo brug Word, men de færreste kan Word virkelig til bunds. Hemmeligheden er at lave en effektiv template. Man kan lade sig inspierere mange steder.

Kontakt mig evt. på soren@zoomntek.dk - jeg vil gerne hjælpe dig gratis - og give dig et par hints.

Fra Odense
Tilmeldt 14. Oct 14
Indlæg ialt: 19
Fra  CBM MARKETING Skrevet kl. 12:28

Søren:

Du skal have lavet en fedt design i Word og herfra lave pdf-filer. Alle kan jo brug Word, men de færreste kan Word virkelig til bunds. Hemmeligheden er at lave en effektiv template. Man kan lade sig inspierere mange steder.

Kontakt mig evt. på soren@zoomntek.dk - jeg vil gerne hjælpe dig gratis - og give dig et par hints.

Har jeg ret hvis jeg siger at der ikke skal være "n" i din mail? 

Jeg kontakter dig :)  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)