Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil I give feedback på min IOS app? - samt råd til markedsføring

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er blevet færdig med min første app. Den er udviklet sammen med et professionelt firma. Appen er en kommunikations app "with a twist". Den ligger allerede i appstore nu, og hedder YIP - Guess the secret.

Den giver brugeren mulighed for at sende en "secret". Når modtager får beskeden skal han svare rigtigt på et spørgsmål som afsender selv har lavet. Hvis ikke modtager svarer korrekt indenfor 60 sekunder eller 3 gæt, så sletter hele beskeden sig selv. Modtager skal altså gøre sig værdig til at se beskeden. Afsender kan samtidigt bestemme hvor svært det skal være for modtager at få lov at se beskedens indhold.

Jeg vil gerne høre hvad I synes om Idéen.

Jeg tror personligt at målgruppen er det yngre segment, gymnasielever m.v. Har I nogen erfaring med at markedsføre her?

Jeg har i december kørt en mini kampagne på facebook, som har givet et meget lille udbytte. Jeg ved ikke om Facebook er vejen frem, eller hvad der skal til.

Jeg har sendt pressemeddelelser ud til 15+ medier, men ingen har taget historien til sig, hvilket jeg nok heller ikke regnede med.

Alle gode råd taget i mod med kyshånd.

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 23:14
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hvordan ser din pressemeddele ud? Der skal ikke meget til for, at den bliver droppet af journalister og skribenter.

Jeg er lidt yngre end din målgruppe (er ikke gymnasieelev :p), men selve konceptet synes jeg ikke så godt om. Hvis jeg skal vælge en ven, jeg skal sende den til, og for at vennen kan se billede, skal svare på et spørgsmål, kunne jeg lige så godt lade være med at sende det til vedkommende? Fx sender jeg kun et billede via Snapchat, til dem, jeg mener er "værdige" til at se billedet. Hvis ikke, de er "værdige", er der jo ingen grund til at sende det. Så i din app: Man vil naturligt kun vælge dem, der er "værdige", så det vil være ulogisk at de "værdige" skal svare på et spørgsmål. 

Overvej at lave det globalt, så man kan se alle andres "secrets". Fx hvis jeg kan gætte dit spørgsmål, kan jeg se dit Yip-billede, selvom vi ikke er venner.

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 10. Jan 15
Skrevet kl. 23:27
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Milossss mange tak for din feedback.

Du har en god pointe. Grundtanken med appen kan jeg nok bedst forklare igennem et eksempel:

Du vil sende en sød besked til din kæreste, men istedet for bare at sende en sms eller snap, som er set og glemt på 2 sekunder, så ville jeg gerne lave noget hvor der var mere tankevirksomhed bag. Du tager måske et billede af noget der minder dig om din kæreste og påfører noget tekst. Derefter laver du selve spørgsmålet, og her bestemmer du helt selv hvad det skal være. Du kan evt. skrive "hvor mødte vi hinanden første gang" Når din kæreste får beskeden, skal hun svare på spørgsmålet først. Svarer hun rigtigt får hun billedet at se, og har derfor været værdig. Hvis hun svarer forkert sletter hele beskeden sig selv og du modtager en besked om, at hun ikke kunne gætte din secret.

Du kan også sende et spørgsmål til 5 af dine kammerater på én gang. Det kan være et film eller fodbold spørgsmål. Kun dem som gætter dit spørgsmål får "gevinsten" som er at se billedet. 

Med appen undgår man at andre kan tage din telefon og se dine beskeder eller snaps. De skal gætte rigtigt først, og da man selv bestemmer spørgsmålet kan det kun åbnes af den tiltænkte modtager

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 02:18

Ah, okay. Det kan jeg godt se. Held og lykke med app'en. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:26

Jeg synes den ser fed ud. Skal lige have den hentet så skal jeg skrive lidt mere omkring min oplevelse :-)

Tilmeldt 10. Jan 15
Skrevet kl. 09:28

Hej Remy

Mange tak, glæder mig til at høre dit feedback.

Tilmeldt 10. Jan 15
Skrevet kl. 17:50
Er der andre som har lyst til at byde ind?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)