Hej. Jeg er i gang med et meget lille projekt og er desværre ikke programmør og har desværre heller ikke forstand på indtjeningsmuligheder eller lign.. Men jeg står med en meget lille og simpel hjemmeside som får omkring 80-250.000 sidevisninger om dagen, dog skal jeg have optimeret den til at give bedst muligt. Derfor søger jeg en kreativ gut/tøs som er med på at eksperimentere lidt med siden.. Jeg er selvfølgelig villig til at betale dig godt. Så hvis du er interesseret i at lege lidt med nogen indtjeningsmuligheder og en lille men meget besøgt hjemmeside så tilføj mig på skype så kan vi skrive om det. Skype: ViralDK Mvh |
Jeg skal bruge en der kan opbygge hjemmesider, både front og backend men vigtigst af alt er at vi skal kunne opnå en høj RPM. Jeg er ikke interesseret i at benytte mig af adsense, ser helst vi benytter os af noget andet. Men jeg har nogen gode kontakter og et bredt netværk efterhånden, derfor skulle det intet problem være at få over 1.000.000 sidevisninger pr dag.
Det er et utrolig simpelt og nemt projekt, men det kan indbringe rigtig godt hvis du har de rigtige evner og kontakter!
Så kontakt mig på Skype hurtigst muligt så vi kan tage en snak.
Mvh