Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indtjeningsmuligheder på hjemmeside - Er det dig jeg kan bruge?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Jeg er i gang med et meget lille projekt og er desværre ikke programmør og har desværre heller ikke forstand på indtjeningsmuligheder eller lign..

Men jeg står med en meget lille og simpel hjemmeside som får omkring 80-250.000 sidevisninger om dagen, dog skal jeg have optimeret den til at give bedst muligt.

Derfor søger jeg en kreativ gut/tøs som er med på at eksperimentere lidt med siden.. Jeg er selvfølgelig villig til at betale dig godt.

Så hvis du er interesseret i at lege lidt med nogen indtjeningsmuligheder og en lille men meget besøgt hjemmeside så tilføj mig på skype så kan vi skrive om det.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:32

Jeg skal bruge en der kan opbygge hjemmesider, både front og backend men vigtigst af alt er at vi skal kunne opnå en høj RPM. Jeg er ikke interesseret i at benytte mig af adsense, ser helst vi benytter os af noget andet. Men jeg har nogen gode kontakter og et bredt netværk efterhånden, derfor skulle det intet problem være at få over 1.000.000 sidevisninger pr dag. 

Det er et utrolig simpelt og nemt projekt, men det kan indbringe rigtig godt hvis du har de rigtige evner og kontakter!

Så kontakt mig på Skype hurtigst muligt så vi kan tage en snak.

Mvh

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 00:57

1.000.000 sidevisninger pr. dag? Hallelujah, held og lykke.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:01

Intet problem, overhovedet.

Det gør jeg: Skaffer millionvis af besøgende.

Det skal du: Lave en flot og repræsentabel hjemmeside med høj indtjening pr besøg/sidevisning.

Skriv til mig på Skype hvis det er noget du kan ordne. Jeg skal nok sikre mig du bliver betalt godt :-)

Mvh

Fra Valby
Tilmeldt 19. May 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:03

Hvis du kan få så mange besøgende, hvilket jeg ikke tror på, så hyr det bedste firma, du kan finde. For med det antal besøgende, er det ikke omsætning, du kommer til at mangle.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 01:52

Kan du give URL til siden der skal arbejdes på?

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:17

Jeg vil ikke hyre noget firma, jeg vil have en partner. Jeg vil have en jeg kan arbejde på flere ting med og opbygge et godt forhold til.

Det er klart det lyder vildt med 1.000.000 sidevisninger om dagen, men med mine kontakter og min erfaring kan det godt opnås.

Jeg kan forklare mere over Skype, bl.a. hvad jeg har af forventninger til dig, websitet og dette projekt. Jeg har store planer, og er ikke bange for at involvere dig i dem og fortælle om dem. Men jeg gider ingen useriøse henvendelser, folk som ikke har tænkt sig at gøre noget ud af det, folk som ikke kvalificere sig.

Jeg har har brug for en partner som skal kunne det meste. Jeg er ikke interesseret i at arbejde sammen med en, om noget så stort med så meget potentiale, som ikke kan eller vil gøre det der skal til, ikke har tid eller som ikke kan stoles på.

Jeg glæder mig til at høre fra dig, så smid en anmodning på skype under navnet: ViralDK

Mvh

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 352
Fra  Hype Media Skrevet kl. 02:32

Kan du ikke give et URL til siden der skal arbejdes på? Hvis du har 80.000 sidevisninger om dagen, kan den umuligt være særligt hemmelig :-)

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:14

Som sagt har jeg ingen side til dette projekt endnu. Dog skaber jeg 100% trafik til www.viralkongen.dk hvis det er den du ville se på. Den har tilgengæld intet med dette projekt at gøre.

Edit: hovsa, ser ud til jeg har formuleret mig lidt forkert.. Hvad jeg mente var, at jeg ingen side har til dette projekt, men at jeg har været, og er stadig, ansvarlig for trafik til viralkongen som har fået 80-250.000 sidevisninger pr dag.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 07:25

80-250.000 sidevisninger :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)