Rigtig flot hjemmeside og nem at navigerer rundt i. |
Tak for din feedback, Marty.
Jeg er ikke helt med på det med fanerne? - kan jeg ulejlige dig ved at tage et billede? - det ville være en kæmpe hjælp.
Tak for din feedback, Marty. Jeg er ikke helt med på det med fanerne? - kan jeg ulejlige dig ved at tage et billede? - det ville være en kæmpe hjælp. |
Wow, det har jeg ikke set før. Hvilken browser og styresystem benytter du, for det ser da helt galt ud! :D |
Det var det jeg tænkte :) Det er safari og OS X 10.9.5. |
Hvis jeg udvider safari fungerer det dog helt fint. Det er kun når browseren er smal. |
Ja okay. Det kan opstå - da menuer rykkes tættere og tættere sammen og til sidst er der ikke plads - derfor bliver de rykket ned på næste linie og derfor ser det ikke så smart ud. |
Det ser sgu ret godt ud må jeg alligevel indrømme. Og et super fedt produkt :) Måske ville jeg overveje en pænere videoafspiller end YouTube på en forside som jeres. Det kan gøres pænere, selvom at YouTube er et logisk og ganske fornuftigt valg alligevel. |
Jeg blogger på AntonHoelstad.dk om digital markedsføring, herunder blandt andet om Google AdWords, SEO, affiliate marketing og Wordpress.