Jeg har efterhånden fået godt styr på mit website, der er dertil flere spændende produkter, men kunne godt bruge jeres kritik til, hvordan den kan blive meget bedre. Hjemmesiden fokuserer på kvalitetsgadgets og design, hvoraf flere af dem er innovative.
Derudover arbejdes der lidt på min Bounce Rate og hvordan der kan komme flere besøgende, hvilket jeg også godt kunne bruge nogle gode råd til, hvis i lå inde med nogle. Har allerede kigget lidt på udover Facebook, adwords og bing ads.
bunden af siden lav der kortene betalings kort i sine farver det er lidt svære at se , at man tager mod kort gør siden konverter normalt lidt bedre , så frem med det
knapper google plus , facebook , twitter ses ikke godt , så lig lidt farver dem , det synes jeg vil se pænere ud.
jeg ville udover det lave en blogs på siden der forklare en del omkring alt muligt omkring dine produkt google elsker tekst
flere besøgene indhold tekst , videoer og nyheder og sender lige oveni en PM med flere ideer.
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Det er en rigtig flot side du har lavet. Du bør måske alligne knappen med nyhedsbrev i menuen. Den er lidt skæv på min computer (Macbook Pro 13", Chrome).
Derudover kunne du lave nogle længere og mere uddybbende produktbeskrivelser. Du kunne også lave nogle små videoer om de forskellige produkter du sælger. Dem kan du evt. embed via YouTube og måske få noget mere trafik ind på siden derfra.
Fed side. Enkelt design, full screen slider, responsive - sådan! Creditcards sektionen bør du nok fikse med logoer fra Nets.dk som har dem du bør bruge... i farver.
Kan se du bruger woocommerce eller ? Er det fleksibelt i alle leder og kanter eller er løber du fra tid til anden ind i problemer som kræver grimme hacks eller at du decideret må droppe en planlagt feature - sådan af interesse?
Ja jeg bruger woocommerce, jeg har ikke oplevet nogle problemer ind til videre, det har altså fungeret upåklageligt for mig. Mit tema er woocommerce optimeret. Hvis du bygger ud fra et tema som ikke er optimeret til woocommerce, så har jeg hørt at du kan løbe ind i problemer.