Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Naturlig æblemost og frugtsaft fra Danmarks ældste æblemosteri.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du aftage 6 paller med produkter fra Danmarks ældste æblemosteri, så kig her.

Vi har tre smagsvarianter: æblemost, kirsebær og æble&kirsebær på lager men mangler en samarbejdspartner med et allerede eksisterende distributionsnet. Flaskerne er 33. cl. med drikkeklare produkter og koster en stykpris på 7,00 kr. ex. moms. Dette er måske markedets billigste på denne slags produkter, og tilmed er vores produkt unikt og eksklusivt.

Du er selvfølgelig også velkommen til at kontakte os hvis du blot er interesseret i at aftage produkterne uden at have et distributionsnet.

Vi kan kontaktes på kpedersen@nichekompagniet.dk så skriv hvis du kan være interesseret i en aftale.

Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 21:38

Det kunne være interresant.

Men for alles interesse - hvor mange flasker pr. palle..? Holdbarhed..?

/Per B. Lauridsen - Grossist i alt muligt og umuligt.. ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. May 06
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 21:58

Hvis holdbarheden er god, og man kan købe en ret lille andel, så jeg frisk :)

Mvh

Tranberg

Fang mig hvis du vil have god smag i munden - alt i spiritus og barudstyr hos MixMeister.dk

Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 22:14

Der er ca. 960 flasker pr.palle. Holdbarheden på vores nuværende lagerbeholdning udløber i jauar 2008. Fremtidige leverancer vil have en holdbarhed på ca. 12 mdr.

Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 22:16

Du er selvfølgelig også velkommen til også at aftage en mindre andel.

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 23:39

Så må du kunne give en klækkelig rabat på det parti som udløber om 2 måneder... ;-)

Tilmeldt 12. Nov 07
Skrevet kl. 08:44

Klækkelig er et vidt begreb, men hvis du seriøst er interesseret, så finder vi nok ud af noget.:-)

Hvis du sender mig dit nummer (evt. direkte på min email) så kan jeg give dig et kald så vi kan aftale nærmere.

Mvh

Klaus

Tilmeldt 31. Dec 06
Skrevet kl. 16:59

Hov! Så først dit retur-svar nu... sorry.. mit nr: 29 64 67 91 - læg evt. besked hvis jeg ikke lige tager den.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 453
Skrevet kl. 15:29

Mon ikke i skal tage på en fødevaremesse (jeg ved da at der er mindst én stor i Bella Center, vistnok til foråret) - produkterne lyder jo spændende, men det er næppe via Amino i finder den rigtige distributør (omend jeg gang på gang bliver imponeret over Aminos mange og alsidige brugere Smile)

Martin
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)