Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kortGebyr.dk pris forvirringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. 

Jeg har besluttet at vælge Quickpay som betalingsgateway og vil gerne tag imod Dankort, og de internationale kort som Mastercard og Visa. (Ingen paypal, Diners eller lign).

Til alle kort undtagen Dankort, har jeg fået afvide at det billiger at bruge andre indløser end Teller og til Dankort bruge kun Teller som indløser.

Når jeg kigger på kortgebyr.dk Så koster det 1000 kr i oprettelsesgeby og 149 kr pr måned for kortene: Dankort, Visa, Mastercard hos Teller. Men når jeg så kun marker Dankort, så er prisen stadig den samme. Alstå så man kan ligeså godt bruge Teller som indløser for alle kort i stedet for kun Dankort, eller jeg galt på den?

Fra København
Tilmeldt 28. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 01:59

Hej

For lige at cleare det, så er NETS den eneste indløser der tilbyder dankort. Til visa og mastercard indløsning kan man f.eks. bruge TELLER eller SEB. Derfor skal du betale til både NETS og fx Teller for at kunne tage mod alle vigtige kort. Jeg kan dog godt forstå, hvis du er forvirret, da NETS og Teller er datterselskaber af samme holding-selskab og således er tæt knyttet. Du har imidlertid ret i at du kan få visa/mc billigere end hos Teller. De fleste indløsere har dog ikke liste-priser, og du bliver således nødt til at tage kontakt og lave en aftale (priserne på kortgebyr er estimater).

Ift. kortgebyr.dk så bliver NETS automatisk added som indløser. når du ticker dankort på. Den indløser du vælger oppe i venstre hjørne er blot visa/mc indløseren., og oprettelsesgebyr- og abonnement-felterne derunder er kun for denne indløser. Det samlede oprettelsesgebyr og pris per måned kan ses i tabellen nedenfor.

Alternativt kan du prøve at refreshe siden, da du måske har en gammel version, eller måske sørge for at der kun står kortgebyr.dk (og ikke noget med ?6C000 efter) for at resette dine indstillinger.

Håber det hjælper :)

Med venlig hilsen

Christian fra kortgebyr

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Bemærk at der pt. (indtil 28.2.) er gratis oprettelse hos Teller via QuickPay. Se evt. http://old.quickpay.dk/news/gratis_oprettelse_hos_teller-20150108 

Teller indløser ikke rene Dankort - men agerer som salgsselskab for Nets som er der der indløser Dankort. Teller er ejet af Nets, og der er vandtætte skoder mlm. de to forretningsområder (sidste sætning er en lidt indforstået joke :)

vh

thomas jensen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:20

Okay mange tak for hjælpen. Tror jeg har styr på det nu. For oprettelse af Dankort hos NETS som indløser for kun Dankort koster det 250 kr og 1.000 kr om året(forud betalt?)

For internatinoale kort har jeg overvejet, Swedebank eller handelsbanken eller Euroline.  

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 23:39

Hej Thomas

Hvor meget skal vi ligge i at det er på Quickpay's old-version at nyheden findes? Og vil dette kampagne-tilbud også inkludere Dankort?

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 02:13

Lige lidt mere - jeres kampagne lyder meget tillokkende...

Kan man regner med de 5-10 dage?

Har i nogle danske Quickpay -> Magento Guides?

Hvis man tager jeres mindste abonnement på de 150 kr/md, hvad vil de samlede udgifter det første år så være, med oprettelse, abonnement hos jer Quickpay samt hos Teller. Lad os gå udfra under 500 transagtioner.

Plus mit tidligere spørgsmål vedr. dankort.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:15

Hej

Man skal ikke ligge noget i at nyheden ligger på .old (det skyldes almindelig travlhed i butikken).

Tilbudet er fra Teller og dækker derfor desværre ikke dankort-aftaler m. Nets.

vh

thomas

Tilmeldt 2. Jul 09
Indlæg ialt: 84
Fra  IPP Europe ApS Skrevet kl. 18:00

Hej Christian

Blot for opklaringen skyld. Ift. kortgebyr.dk så bliver NETS ikke automatisk added som indløser, når man ticker dankortet på :-)
Der bliver påført at det skal være betalingstjenester som understøtter Dankortet - men ikke at NETS er indløser.

Mihammed, smid mig gerne en mail på mag@yourpay.dk - så udregner jeg gerne en pris vi kan tilbyde dig :-).

//Mathias
- Yourpay 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)