Hej Amino! Jeg er en dreng på 17 år, som bor på Østerbro! Jeg har sammen med nogle venner, samlet et fint stk beløb sammen til, at starte vores egen virksomhed! Men da ingen af os har nogen former for erfaring inden for, at drive sin egen virksomhed samt. Finde de rigtige kontakter, har vi brug for hjælp. Vi bor et sted hvor flere af vores bekendte med stor sandsynlighed ville være med til, at skubbe os frem! Vi vil rigtig gerne sælge Billigt Alkohol. Såsom, Vodka, champagne, Rom, whiskey osv. (En fra denne drenge gruppe er 18 år. så det skal i ikke tænke over) Men ingen af os, har nogle former for kontakter vi kan få fat i. Eller styr på reglerne for den sags skyld. Skriv gerne til mig for nærmere info om vores planer. :) HJÆLP HJÆLP HJÆLP! -Jayson |
de som er under 18 kan ikke uden dispensation være med som andet end ansatte uanset hvad I vil sælge - de kan ikke være medstiftere eller være direktører
Spiritusbevilling mener jeg er 25 år som krav - dog 23 med svendebrev fra relevant branche
Vent på mere præcist svar