Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg til tyskland via webshop.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har idag en tysk webshop, hvor vi dagligt får mellem 100 og 200 besøgende. Men vores konverteringsrate er meget lav. Så nu ville jeg gerne hører efter nogen inputs til hvordan vi kan højne vores konverteringsrate.

Vi har idag, paypal kreditkort, bankoverførelse, sofort og billpay(rechnung) som betalingsmuligheder. Så jeg vil mene vi er godt dækket ind.

Hvad kan man ændr på siden, tilføje på siden og diverse? hvad er jeres erfaringer for at løfte salget i tyskland? Hvad kræver tyskerne af en side, som vi overser på vores?

Jeg vil meget gerne bede om nogen inpurts.

Mange tak på forhånd :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen der kan/vil komme med inputs til dette? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ser flere formuleringsfejl, som man i ville anvende i det tysk sprog. Det er virkeligt noget, som kan skræmme en tysk kunde væk, da det virker uprofessionelt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Sådan!

Det var sådan noget vi skulle have fat i :)

Tak for det. Så må vi hellere se og få gang i en gennemlæsning.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ved computeren, så jeg vil da lige komme med nogle forslag. 

Toplinjen (Hvor fragtmulighederne vises): 

"Bestellen Sie vor 16 Uhr und wir versenden es am gleichen Tag" - Her ville jeg istedet skrive "Bestellen Sie vor 16 Uhr und wir versenden Ihre Bestellung am gleichen Tag".

"Lieferung für nur 3 €" - Her ville jeg blot skrive "Liferung nur 3€". 

"Kostenlose Lieferung für Einkäufe über 40 €" - Her ville jg skrive "Kostenlose Liferung bei Einkäufen über 40€". 

 Nederst i bundmenuen skriver du "CVR". Der er intet i Tyskland som hedder CVR, hvorfor de heller ikke vil kende udtrykket. CVR hedder istedet "Umsatzsteuer-Identifikationsnummer" (forkortet: USt-IdNr.). 

Men jeg vil ellers rose for, at det er rigtigt fint tysk! Det er sjældent, man ser den slags, fra en "dansker" :)

Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 52
Fra  Dansk Kontorstole Forsyning Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer lidt an på hvad de besøgende har fundet dig på ?

Også er konverteringsfrekvensen på smykker faktisk ret lav sådan overordnet, altså der er mange "surfer-kliks"

Dankontorstole.dk - Gode kontorstole til erhvev og private med fri fragt og tilfredshedsgaranti.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Arne

Jeg har rette de ting du beskriver.

Mange tak for inputtet. Jeg sender nu alligevel det hele til en omgang korrekturlæsning, så jeg er sikker på, at tingene er som det skal være :)

Ellers mange tak for rosen! Det er vigtigt for os, at tingene er i orden. Ellers kunne vi jo ligeså godt lade være med at gå ind i tyskland ;)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)