Jeg går med tanken om at starte en webshop op som skal sælge udstyr som covers, powerbanks og andre ting til smartphones.
Har læst, at da jeg er under 18 år skal jeg have en forældre / værge med - Er det rigtigt?
Generelt har jeg bare brug for lidt råd omkring det at starte en webshop. Har fulgt med herinde på Amino i et stykke tid men først fået lavet en bruger nu, så jeg selv kunne komme med mine spørgsmål.
Min opfattelse er, at der er rigtig mange, der går med lignende drømme og mange er måske skridtet foran dig og har allerede oprettet en webshop. Udover at du skal have en plan for eller forstand på seo, logistik, grafisk layout, traditionel markedsføring, regnskab osv, så synes jeg også det er vigtigt, at du har et eller flere punkter, hvor du skiller dig ud fra "mængden". Det kan være pris, service, produkter eller noget helt andet. Kig evt. på de mange webshops, der sælger de produkter du gerne vil sælge og se om du kan lave en liste over ting du kan gøre bedre eller ting de gør godt. Så har du ihvertfald et fundament du kan arbejde ud fra, så du allerede fra start arbejder i rigtige retning.
Held og lykke med projektet.
www.boynq.dk Apple MFI godkendte powerbanks og ladekabler samt trådløs lyd, stylus penne og DAB radioer i særklasse.