Jeg driver webshoppencoatcare.dk der forhandler pelspleje produkter til hunde. Det går egentlig udemærket, men det er en lille nische, og jeg er ved at være godt træt af at køre med paypal. Men da jeg er hos Dandomain idag synes jeg bare ikke der er råd til at koble nets på.
Jeg overvejer derfor at skifte Dandomain ud med enten woocommerce eller prestashop næste gang abonnementet skal fornyes, men er meget i tvivl om hvilken jeg skal vælge. Synes begge har masive fordele og ulemper. Vil derfor gerne se hvordan JERES shop ser ud i de to systemet. Magento er ikke en del af mine overvejelser.!
Det handler vel ikke saa meget om hvordan shoppen ser ud i woocommerce eller prestashop ? En shop kan jo se ens ud i Woo og Presta. Men mere om hvordan de er at "styre".
Hvor teknisk er du ? Skal du lave det hele selv eller har du en webmaster til at lave det tekniske for dig og du bare tager imod ordre ?
Jeg vil sige at Presta er noget mere kompliceret at rette i lave noget "teknisk" i end Woo. Woo er mere lige til , nemmere at gaa til.
Jo både og. Det var mere for at få lidt inspiration. Har haft en aktiv presta jeg selv satte op. Det var noget møg! Men bliver det lavet "ordenligt" kunne det måske blive meget godt? Har også arbejdet lidt med woo, og det skal jeg helt sikkert også have nogen til at lave hvis det endelig skal være.