Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste at få en webshop op at køre

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 05:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle på amino.

Jeg går lige så stille og bygge på en lille ide, men at få en webshop op at køre.

Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad det ville koste, hvis en skulle sætte den op.

Jeg skal nok bestille domæne og hvad der ellers skal bruges.

Jeg skal bare bruge en der kan finde et ordenlig cms eller wp pluging eller Jomola .

Jeg er endelig lige glad hvad den bliver sat op i, bare den er på dansk, og jeg kan gå ind og rette i ordre osv, det skal også kunne lade sig gøre og få en aftale med nets osv.

Alt du skal gøre er at sætte den op. Ikke skrive noget tekst, eller sæt vare ind.

Du skal kun få siden op at køre så jeg selv kan sætte vare ind og alt hvad der høre med.

Mvh

Matt

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 08:06

Det behøver ikke at koste det vilde

Kan du nøjes med det lidt ældre design, så er C-Soft en mulighed. Der er jeg selv. De koster ikke det vilde, de har super god service og 2 forskellige slags shops. Deres minus er dog at deres designs, der er gratis, ikke er så super fede, men mod betaling laver de gerne ændringer eller hvis du vil, et helt nyt design. Og der er mulighed for NETS, Paypal, Post Danmark, GLS mv. :)

Deres Webshop koster hvis 99,- pr. mdr og deres webshop 2 står til 299,-

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:09

Hey Matt,

Det er lidt et svært spørgsmål, for det handler lidt om hvad siden skal bruges til og ikke så meget hvilket CMS den er lavet i.

Jeg anbefaler du sætter dig ned og skriver ting ned som siden skal kunne, hvad er vigtigt. Og herunder formålet med siden, for du siger bla. "rette i ordre" det kan være mange ting.

Er det en shop der skal have simple produkter, eller skal produkterne være konfigurerbar?

Skal kunderne finde din side automatisk eller fungere den mere blot som visit kort - for kunsten at få folk ind på sin side stiller også krav til hvilken platform du vælger (nogle er SEO venligere end andre)

Du kan fint i din process, tage screenshots af andre sider der har den funktionalitet du ønsker og samler det sammen, evt. i en dropbox så er det nemmere at vise for andre hvilke tanker du har.

så tilbage til dit spørgsmål - en webshop kan koster fra 99kr pr md, til uendeligt, spørgsmålet er blot at ramme dit behov - rigtigt første gang. 

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1167
Skrevet kl. 09:57

Hej Matt,

jeg ville foreslå Opencart.

Jeg har gjort det for 800 kr (inkl. tilkøbt dansk modul, og et tema),jeg har heller ikke haft nogen erfaring.

Gratis aftale med Yourpay. Ingen løbende omkostninger udover webhotel og domæne.

Er du interesseret - PM.

mvh

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 10:07

Hej Matt

Vi har webshop løsninger der ligger fra 175kr og op til 8000kr.

Prisen afhænger meget af, hvor meget du selv kan/vil lave. Hvor mange funktioner der skal være m.m.

Kontakt os gerne, så kan vi evt. Finde den rette løsning for dig.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 10:09

Hej Matt.

Som de andre skriver, behøver det ikke at være ret dyrt. Størstedelen af vores kunder vælger at sætte deres webshop op i WordPress, og et dertilhørende plugin der hedder WooCommerce.

WooCommerce er gratis og har alle de funktioner man bør have. Derudover findes det på dansk.

Du skal være velkommen til at maile mig (kasper@serverfruit.com), hvis du har flere spørgsmål, eller hvis du vil have os til at sætte den op til en god pris.

Mvh

Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 18:32

Hej alle sammen..

Tak for svar, de har været meget nyttig.

Jeg kigger lidt på  PrestaShop lige nu, hvad er jeres erfaring med det!

Mvh

Matt

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 18:34

Hej Matt

Til en seriøs webshop er prestashop et super godt og brugervenligt system.

Hvis du har brug for hjælp, kan vi hjælpe på mange måder og til priser helt nede i 175kr for en shop.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 19:01

Hjemmeside designer - DevsSolution:

Hej Matt

Til en seriøs webshop er prestashop et super godt og brugervenligt system.

Hvis du har brug for hjælp, kan vi hjælpe på mange måder og til priser helt nede i 175kr for en shop.

Mange tak.

Jeg vil lige overveje det, kan godt ske jeg får brug for det. 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)