Hej alle på amino. Jeg går lige så stille og bygge på en lille ide, men at få en webshop op at køre. Så kunne jeg godt tænke mig at vide hvad det ville koste, hvis en skulle sætte den op. Jeg skal nok bestille domæne og hvad der ellers skal bruges. Jeg skal bare bruge en der kan finde et ordenlig cms eller wp pluging eller Jomola . Jeg er endelig lige glad hvad den bliver sat op i, bare den er på dansk, og jeg kan gå ind og rette i ordre osv, det skal også kunne lade sig gøre og få en aftale med nets osv. Alt du skal gøre er at sætte den op. Ikke skrive noget tekst, eller sæt vare ind. Du skal kun få siden op at køre så jeg selv kan sætte vare ind og alt hvad der høre med. Mvh Matt |
Det behøver ikke at koste det vilde
Kan du nøjes med det lidt ældre design, så er C-Soft en mulighed. Der er jeg selv. De koster ikke det vilde, de har super god service og 2 forskellige slags shops. Deres minus er dog at deres designs, der er gratis, ikke er så super fede, men mod betaling laver de gerne ændringer eller hvis du vil, et helt nyt design. Og der er mulighed for NETS, Paypal, Post Danmark, GLS mv. :)
Deres Webshop koster hvis 99,- pr. mdr og deres webshop 2 står til 299,-