Er du et selskab - skal du følge årsregnskabsloven og der skal indberettes efter helt faste retningslinjer som et excel slet ikke vil dække og indberetning skal ske elektronisk med årsberetning / ledelsesberetning + du har selvstændig selskabsselvangivelse
Hvis du er personlig virksomhed skal du ikke indsende regnskab men udfylde udvidet selvangivelse (fra 9/3 klar) med dit resultat, og forskud skulle ha været udfyldt for at få betalt skat rettidigt under 2014 men nu bare en dag til dag rente frem til 1/7 og derfra strafrente oveni.
Min virksomhed er personlig eget.
Mener du at blanketet er tilgængelig og skal udfyldes efter d. 9/3 2015, eller at jeg at jeg skulle have haft udfyldt den før, og nu får strafferenter?
Mener du at blanketet er tilgængelig og skal udfyldes efter d. 9/3 2015, eller at jeg at jeg skulle have haft udfyldt den før, og nu får strafferenter?
nej du skulle ha forskudsregistreret dit indtægt og betalt skat af overskud 2014 i 2014. Hvis du ikke har gjort det, eller betalt frivilligt ind - så påløber der dag til dag rente fra 1/1 til 30/6 2015 på den skat der skulle ha været betalt i 2014 og fra 1/7 oven i det en strafrente - men det er jo ikke voldsomme beløb med mindre det er store overskud du ikke har betalt skat af