Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Partner! Til Webshop! WaterWolf!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Dec 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Som mange af jer sikkert har lagt mærke til er dette WaterWolf HD, kommet på markedet! 

Ham der opfandt denne idé har solgt 20.000 stk på 1 måned! 

Derfor tror jeg også dette kan blive godt! 

WaterWolf har været i TV2 News og Børsen

Jeg syntes selv jeg er rigitg god til webshops, photoshop og Facebook markedsførning! 


Jeg har købt disse domæner som jeg syntes er rigtige gode!

www.WaterWolf.dk

www.WaterWolfHD.dk 

Derfor søger jeg en ''partner'' der gerne vil igang med et projekt, alle alder er velkommen! 

Hilsen Patrick :-)  

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Din partner bliver nok "Svendsen Sport" og ikke andre.

Fra 4900 Nakskov
Tilmeldt 10. Jan 12
Indlæg ialt: 31
Fra  K.C Multiservice Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

hej...

hvordan ser det så ud med leverandør aftaler og har du andre sats igang med noget mere end et kamera i en hel shop

er intrasseret men vil gerne vide lidt mere før man hopper med hoved i

Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Bybjerg, jeg har set dit indlæg og finder dette yderst interessant, da jeg selv har gået og leget lidt med ideen omkring waterwolf, da jeg ligesom dig tror på det bærer et stort potentiale. 

Jeg snakker nu af egen erfaring, da jeg selv har fisket en del igennem årene, og selv kan se det sjove perspektiv i at eje en waterwolf, hvilket jeg også tror andre fiskere vil kunne. 

Derudover er markedet stadig meget lille, samt det reklamering på de sociale medier, hvor et nyt brand virkelig hurtigt kan brede sig. 

Du kan skrive en personlig besked til mig for yderligere kontaktoplysninger, hvis du finder mit indlæg interessant.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)