Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ombytning af reklamer og design af side

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

For et par dage siden startede jeg udviklingen af et nyt projekt, som formidler reklamer mellem hjemmesider. I stedet for at købe reklameplads igennem affiliate eller andre netværk, så kan man her indtjene visninger ved, at placere et banner på sin side. På den måde reklamere brugerne internt for hinanden. Servicen er gratis for alle.

Jeg kunne godt tænke mig at få noget responds på sidens design og og funktionalitet.

Hjemmeside: Adowlex.com

Man kan logge ind med: testbruger // testbruger

- eller oprette en bruger ;)

Godt nytår

Med venlig hilsen

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 21. Sep 14
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 04:06

Det første jeg faldt over var at hjemmesiden ikke er responsive, samt at dit iframe tag til indsættelse af reklamer på brugernes hjemmeside har en fast bredde på 300px, som kan give problemer på responsive hjemmesider. 

Brug f.eks. http://getbootstrap.com/ til at gøre din egen side responsive, og lav en 2 -3 forskellige metoder til at indsætte reklamerne, da jeg tror mange gerne vil undgå iframes og andet eksternt indhold på deres hjemmesider.

Eller synes jeg det er en god idé, som helt sikkert kan bruges til at bytte trafik i fremtiden.

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 23:13

Jonathan Stoker:

Jeg kunne godt tænke mig at få noget responds på sidens design og og funktionalitet.

Hej Jonathan

Jeg vil prøve at komme med noget respons på din side:

1. I "sign me up" på forsiden tænker jeg der godt kan laves mere visuel sammenhæng mellem felterne. Den nederste række svæver lidt langt nede, og man kan måske komme i tvivl om hvorvidt det er en eller flere formularer.

2. Når jeg loggede ind med testbrugeren, så tænkte jeg med det samme om jeg måske havde tastet forkert. Da der kom tre store bokse med krydser ;-)..

3. De tre bokse med krydser viser en klik-hånd cursor - men man kan ikke klikke.

4. Det er super overskueligt og nemt at komme igang. Dejligt at embed-koden ligger frit fremme, hurtigt.

5. Jeg synes ADEX-logoet på bannerne er meget stort. Fx sammenlignet med googles noget mindre link.

6. Jeg kunne ikke oprette et test-banner? Der skete ikke noget efter valg af billedfil, URL og klik på Update campaign.

7. Profile-delen nederst på login-siden virker underlig, da der ikke er andet end en logud knap.

Alt i alt en super clean og overskuelig side - både på forsiden og login-siden. 
Godt med statistikker og anden brugbar information.

Jeg mangler måske at kunne se hvilke annoncer jeg ender med at få på min hjemmeside.. Måske det kunne vises et sted på login-siden (som minimum). Og rigtig gerne på forsiden, inden jeg vælger om jeg vil oprette mig på servicen. Faren er selvfølgelig at det er nogle grimme annoncer, som jeg ikke orker at vise på min side - og så opretter jeg mig ikke.

Hvad er din forretningsmodel - altså hvad regner du med at tjene penge på?

Vh Jonathan

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)