Kære aminoer For et par dage siden startede jeg udviklingen af et nyt projekt, som formidler reklamer mellem hjemmesider. I stedet for at købe reklameplads igennem affiliate eller andre netværk, så kan man her indtjene visninger ved, at placere et banner på sin side. På den måde reklamere brugerne internt for hinanden. Servicen er gratis for alle. Jeg kunne godt tænke mig at få noget responds på sidens design og og funktionalitet. Man kan logge ind med: testbruger // testbruger - eller oprette en bruger ;) Godt nytår Med venlig hilsen Jonathan Stoker |
Det første jeg faldt over var at hjemmesiden ikke er responsive, samt at dit iframe tag til indsættelse af reklamer på brugernes hjemmeside har en fast bredde på 300px, som kan give problemer på responsive hjemmesider.
Brug f.eks. http://getbootstrap.com/ til at gøre din egen side responsive, og lav en 2 -3 forskellige metoder til at indsætte reklamerne, da jeg tror mange gerne vil undgå iframes og andet eksternt indhold på deres hjemmesider.
Eller synes jeg det er en god idé, som helt sikkert kan bruges til at bytte trafik i fremtiden.