Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fordele/ulemper ved wordpress webshop ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Feb 14
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære webshop ejere.

Jeg søger nogen der har en wordpress webshop eller som har haft en, eller en som har viden omkring wordpress webshobs

Jeg har på nuværende tidspunkt en magento webshop og da jeg åbner en webshop mere i løbet af januar, så søger jeg lidt råd omkring systemet jeg skal vælge.

Grunden til jeg godt vil prøve noget andet end magento er at jeg synes den er rimelig svær at navigere i.

Hvad siger folkens, hvad er fordelene eller ulemperne ved en wordpress webshop ?
Evt anbefaling af andet system

Mvh 

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 00:59

Vil hellere anbefale dig Prestashop eller Shopify.

:-)

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 01:09
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

ZoomZoom:
Hvad siger folkens, hvad er fordelene eller ulemperne ved en wordpress webshop ?

Hej.

Der er ingen ulemper, bare en masse fordele med Wordpress plus Woocommerce shop løsning,

kan klart anbefales.

Godt Nytår

Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Århus
Tilmeldt 23. Jun 14
Indlæg ialt: 168
Fra  Paragraf Advokaterne Skrevet kl. 08:40

Jeg har en periode kørt en Woocommerce webshop i Wordpress, og det har ikke været problemfrit. For det første skal Woocommerce (som jeg vurderer er det bedste shopsystem til Wordpress) spille sammen med dit tema, og det gør det langtfra altid. For det andet er det ikke specielt fleksibelt.

Hvis du kun har få produkter, kan Wordpress godt bruges, men snakker vi en rigtig webshop med mange varer, og hvor præsentationen skal være i top, så vil jeg i stedet anbefale Prestashop. Jeg lærte selv Prestashop at kende fra bunden. Det tog noget tid, men nu vil jeg aldrig gå væk fra det igen.

Advokatfirmaet Paragrafadvokaterne

Advokatbistand - Selskabsret - Ophavsret - Lejeret - Erstatningssager - Inkasso

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 08:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Niels Madsen:

ZoomZoom:

Hej.

Der er ingen ulemper, bare en masse fordele med Wordpress plus Woocommerce shop løsning,

Ah det er nu ikke helt korrekt. Der er ulemper ved en wordpress webshop men du har måske ikke bare stødt på dem. Der er fordele og ulemper ved alle ting.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:17

Niels Henriksen:
Niels Madsen:

ZoomZoom:

Hej.

Ah det er nu ikke helt korrekt. Der er ulemper ved en wordpress webshop men du har måske ikke bare stødt på dem. Der er fordele og ulemper ved alle ting.

Og hvilke udviklere man bruger.

En masse herinde på Amino kan ikke deres kram og har ikke de kompetencer de reklamere med, herunder i Woocommerce.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 123
Fra  DevsSolution - Hjemmeside-designer Skrevet kl. 09:47

ZoomZoom:

Jeg søger nogen der har en wordpress webshop eller som har haft en, eller en som har viden omkring wordpress webshobs

Jeg har på nuværende tidspunkt en magento webshop og da jeg åbner en webshop mere i løbet af januar, så søger jeg lidt råd omkring systemet jeg skal vælge.

Grunden til jeg godt vil prøve noget andet end magento er at jeg synes den er rimelig svær at navigere i.

Evt anbefaling af andet system

Hej

Hvis man skal sammenligne Wordpress / woocommerce med Magento, er der bl.a. følgende ulemper:

• Hvis du har mange produkter i din webshop, vil Magento klart vinde over Wordpress / Woocommerce. Da Wordpress / Woocommerce er et plugin ovenpå CMS system, dvs. der vil uanset hvad være længere svartider, mindre muligheder som standard
  • Du skal for at opnå en del funktioner i Wordpress, have en del plugins installeret. Dette vil gøre din shop langsommere (specialt noget der mærkes for dig som administrerer shoppen).
  • Wordpress / Woocommerce, er mere udsat for bl.a. hacker angreb m.m. dvs. du endten skal have en god hosting udbyder, der kender og sikrer mange af hullerne. Samtidig har du behov for yderligere plugins.
  • plugins sløver din Wordpress meget, samtidig giver det udfordringer ved opdateringer m.m.

Ja det var blot et par af ulemperne ved Wordpress vs Magento, dog vil jeg så sige at Wordpress / Woocommerce.

Har en langt mere brugervenlig flade, det er langt mere overskueligt end Magento. Det er født mere SEO venligt og du kan på den måde med en mindre shop opnå rigtig gode resultater med en webshop opbygget i Wordpress / Woocommerce.

Hvis du søger en webshop i Wordpress / Woocommerce, kan du evt. kigge på DevsSolution's webshop løsninger

Ellers kan jeg også anbefale dig at benytte Prestashop, som er et virkelig godt webshop system. Dette er brugervenligt og har rigtig mange funktioner bygget ind, da det er et rigtig shop system. Vil altid anbefale Prestashop, med mindre man har meget forstand på webshops, har store krav til funktioner, udvidelse og evt. 3. part integreringer. så kan man gå videre til Magento

I alle tilfælde kan du finde, hjælp / webbureau der kan udfører det hos  Webdesigner DevsSolution

Håber det gav dig nogle af de ønskede svar :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)