Jeg søger nogen der har en wordpress webshop eller som har haft en, eller en som har viden omkring wordpress webshobs
Jeg har på nuværende tidspunkt en magento webshop og da jeg åbner en webshop mere i løbet af januar, så søger jeg lidt råd omkring systemet jeg skal vælge.
Grunden til jeg godt vil prøve noget andet end magento er at jeg synes den er rimelig svær at navigere i.
Hvad siger folkens, hvad er fordelene eller ulemperne ved en wordpress webshop ?
Evt anbefaling af andet system
Hej
Hvis man skal sammenligne Wordpress / woocommerce med Magento, er der bl.a. følgende ulemper:
- Hvis du har mange produkter i din webshop, vil Magento klart vinde over Wordpress / Woocommerce. Da Wordpress / Woocommerce er et plugin ovenpå CMS system, dvs. der vil uanset hvad være længere svartider, mindre muligheder som standard
- Du skal for at opnå en del funktioner i Wordpress, have en del plugins installeret. Dette vil gøre din shop langsommere (specialt noget der mærkes for dig som administrerer shoppen).
- Wordpress / Woocommerce, er mere udsat for bl.a. hacker angreb m.m. dvs. du endten skal have en god hosting udbyder, der kender og sikrer mange af hullerne. Samtidig har du behov for yderligere plugins.
- plugins sløver din Wordpress meget, samtidig giver det udfordringer ved opdateringer m.m.
Ja det var blot et par af ulemperne ved Wordpress vs Magento, dog vil jeg så sige at Wordpress / Woocommerce.
Har en langt mere brugervenlig flade, det er langt mere overskueligt end Magento. Det er født mere SEO venligt og du kan på den måde med en mindre shop opnå rigtig gode resultater med en webshop opbygget i Wordpress / Woocommerce.
Hvis du søger en webshop i Wordpress / Woocommerce, kan du evt. kigge på DevsSolution's webshop løsninger
Ellers kan jeg også anbefale dig at benytte Prestashop, som er et virkelig godt webshop system. Dette er brugervenligt og har rigtig mange funktioner bygget ind, da det er et rigtig shop system. Vil altid anbefale Prestashop, med mindre man har meget forstand på webshops, har store krav til funktioner, udvidelse og evt. 3. part integreringer. så kan man gå videre til Magento
I alle tilfælde kan du finde, hjælp / webbureau der kan udfører det hos Webdesigner DevsSolution
Håber det gav dig nogle af de ønskede svar :)