Hej alle Aminoer
Jeg har et fællesskabs site med over 100 brugere med profiler og mulighed for rettelser på profilen.
Sitet er lavet i php med mysql database, hvor alle oplysninger gemmes.
Jeg har en tilhørende fanside på facebook med snart 1000 fans :-)
Sitet hedder www.metalbands.dk og jeg har lavet alt fra bunden, med lidt hjælp til en konfigurationsfil fra en flink Amino mand og siden er responsive.
Sitet er en gratis hjælp til promovering af danske metalbands og den del går for så vidt meget godt. Siden kommer tit frem i søgeresultater for diverse søgetermer, både generelle og specifikke med bandnavn eksempelvis.
Problemet er imidlertid at jeg tit skal ændre i backend koden, når der kommer flere bands til og når brugere efterspørger nye funktioner. Det ville være lettere at jeg for fremtiden kunne lade siden køre helt ad sig selv i forhold til brugere og bands og nøjes med at installere nye plugins i stedet for at skulle lave funktioner til ændringen selv-
Er der nogen herinde som kan forklare mig om det på en nem måde kan konverteres til et wordpress site og hvilke plugins jeg skal benytte for at brugerne kan oprette sig på samme måde som nu? Altså med oplysninger om bruger og band på én gang?
Venlig hilsen Jens Andersen
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Ser ud til din side primært er en "listings" side, så du kan jo søge på wordpress listings plugins, her er f.x. een https://wordpress.org/plugins/bepro-listings/
Den kan importere CSV flier så du også nemt kan flytte eksisterende data over.
Det "sværeste" i at flytte din nuværende side til WP er formentlig at overføre designet, afhænger lidt af dine kode færdigheder. Men ikke svært for een der kender wordpress.