Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man skifte til Unoeuro fra Meebox? Loader langsomt..

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Madsen:
Du får hurtigere respons fra dit site ved høj trafik belastning.

Det lyder højst usandsynligt. Hvis du er i et shared hosting space, og det eneste du gør er at tilkøbe en dedikeret IP-adresse (og altså ikke skifter hosting space / server), så bliver det hverken hurtigere eller langsommere. Serveren vil jo fortsat have nøjagtig samme hardware-ressourcer og network-ressourcer.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niels Madsen:

Du kan bl.a. se dit website via dens IP-adresse.

Ja muligvis, for din primær site, alternativt kan man jo bruge et domæne hvilket giver langt mere mening

Niels Madsen:

Du kan benytte et SSL certifikat. (Det er ikke nødvendigt at bruge til en webshop)

Du kan også benytte SSL certifikat uden dedikeret IP, ved hjælp af SNI som Kristoffer også skriver, eneste problem du har her, er meget gamle browsers ikke understøtter det (Man burde ikke supportere meget gamle browsers anyway). Udover det er det selvfølgelig anbefalet at bruge SSL på en webshop da du arbejder med folks personlige data.

Niels Madsen:

Du får hurtigere respons fra dit site ved høj trafik belastning.

Nej, det gør du ikke. Det gør ingen forskel, én server kan have flere hundrede IPer, om du er på en IP med 100 kunder eller én IP til dig selv, på samme hardware gør ingen forskel.

Niels Madsen:

Derudover har det også betydning for de som du deler server med (hvis du altså har en shared webhosting løsning). Hvis dit website bliver overtaget og der begynder at blive sendt spam ud fra din mail IP, vil den pågældende IP med stor sandsynlighed blive blacklisted og dermed vil det ikke blot have betydning for dig og dit website, men for alle dem på din server som du deler IP med.

Igen, det kommer an på hvordan hosten sætter sin server op, bare fordi du har en dedikeret IP betyder ikke dine mails går via denne IP, det kan være man laver round-robin i sin mail, for at distribute emails udover en række IPer (som forresten kan være eksterne mail servere).

Samtidig med dette, selvom du har en dedikeret IP kan andre stadig ramme dig, da mange RBLs faktisk blokere subnets hvis der er nok spam på netværket, det er set mange gange før.

Niels Madsen:

Hvis ikke du opdaterer din WordPress installation, er der en risiko for at den vil blive udsat for hacker-angreb og du vil dermed være i risikozonen for at stå tilbage med et hacket website.

Dette fixer en dedikeret IP ikke - du er stadig på samme hardware samt operativ system, hvis sikkerheden ikke er god nok og en hel server bliver defaces (har intet med om det er en delt eller shared IP at gøre) - så vil det gå udover dig anyway.

Helt fint du siger at dedikeret IPer er godt, men jeg kan klart anbefale at du læser op på hvad værdi du faktisk får ved at have en dedikeret IP og hvad værdi du ikke får.

Forsat god aften Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 29. Dec 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa! - Jeg vil godt lige skrive i chat med dig.. 
Kan du adde mig på facebook eller skrive- Lukas Specht.

Tak!  

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

TheSpechtBoy:

Hejsa! - Jeg vil godt lige skrive i chat med dig.. 
Kan du adde mig på facebook eller skrive- Lukas Specht.

Tak!  

Hvem er 'dig'? Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt at høre at du i sådan en ung alder allereder roder med egen shop og virksomhed Yes 

Hvis du gerne vil have høj oppetid, så kan jeg anbefale Azehosting eller cHosting - de har begge optider på de 99-100%

Men hvis du vælger UnoEuro, eller for den sags skyld Azehosting, så tjek lige min side med rabatkoder til webhoteller ud inden du købet - man kan jo lige så godt spare hvor man kan Wink

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Sorry, jeg læst helt forkert... Du taler om load tider - I dette tilfælde burde du måske i første omgang kigge indad på din egen shop og ikke på webhotellet. Det kan meget vel være at der er noget i din opsætning der gør, at din side performer langsommere end før!

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

NetKongen:

Sorry, jeg læst helt forkert... Du taler om load tider - I dette tilfælde burde du måske i første omgang kigge indad på din egen shop og ikke på webhotellet. Det kan meget vel være at der er noget i din opsætning der gør, at din side performer langsommere end før!

Faktisk så tjekkede jeg performance af siden, og performance er helt fin på selve siden, og køre meget minimale resourcer når den loader ting. Flyttede den til en test server, og så en forbedring på 5 gange, ved at gå fra en server med varnish cache, til en server uden nogen form for reverse caching proxy. Så det viste sig at være webhotellet der ikke kunne følge med, taget i betragtning af siden er utrolig simpel. Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lukas

Lige et hurtigt videosvar her:

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 14:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:
Så det viste sig at være webhotellet der ikke kunne følge med, taget i betragtning af siden er utrolig simpel. 

OKay - det var alligevel utroligt. Havde nu ellers indtrykket af at MeeBox var ret så godt :)

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

NetKongen:

OKay - det var alligevel utroligt. Havde nu ellers indtrykket af at MeeBox var ret så godt :)

Det skal jeg ikke kunne sige, jeg ved ik hvordan deres setup køre, jeg ved bare at siden performer langt bedre på en anden server Big Smile

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)