| Jeg stå og skal i ny fagforening, men hvilke skal jeg tag? Jeg er ved at lave en web-udviklingsside hvor vi laver alt fra Word til spil. | 
Det har ikke noget at sige. Tag den billigste.
 Debat
             Debat

| Jeg stå og skal i ny fagforening, men hvilke skal jeg tag? Jeg er ved at lave en web-udviklingsside hvor vi laver alt fra Word til spil. | 
| Det har ikke noget at sige. Tag den billigste. | 
| Det kommer and på om du har fast arbejde eller du er selvstændig Har selv stiftet flere firmager og har altid stået i 3F (SID) FASTARBEJDE bliv i den fagforenering som du er i i dag SELVSTÆNDIG find den som er billigst inde for iværksætter | 
| Hvad er det du vil med en fagforening? Hvorfor skal du have en ny? | 
Haventa.dk har Skandinaviens største udvalg af smarte sikkerhedssko. Altid fragtfrit i DK! Ingen gebyrer!
| 
 Det giver da ikke mening at være medlem af en fagforening hvis du er selvstændig. Jeg ville helt klart vælge fagforening fra, og evt. bare være medlem af en A-kasse, hvis du vil have lidt tryghed hvis du bliver nødt til at lukke firmaet. Sæt dig dog grundigt ind i hvad vilkårene er for evt. at få noget fra en A-kasse ifm. at være selvstændig. Jeg har aldrig været medlem af hverken fagforening eller A-kasse, men synes dog at A-kasse kan give mening hvis man er husejer, har familie etc. Mvh Carsten |