Jeg har arbejdet som mobilmassør i 1½ år og er nu ved at udvide mit arbejdsområde; jeg har fået et par hoteller som kunder og har desuden, fra 1.2., lejet mig ind i et virksomhedsfællesskab som "husmassør". Desuden overvejer jeg at finde et sted at bo, hvor jeg kan have klinik hjemme og måske lave B&B, med 1-2 værelser. Jeg har behov for sparringspartnere omkring opstart, finansering, mm. ! |
Agnethe1966:Jeg har arbejdet som mobilmassør i 1½ år og er nu ved at udvide mit arbejdsområde; jeg har fået et par hoteller som kunder og har desuden, fra 1.2., lejet mig ind i et virksomhedsfællesskab som "husmassør".
Desuden overvejer jeg at finde et sted at bo, hvor jeg kan have klinik hjemme og måske lave B&B, med 1-2 værelser.
Jeg har behov for sparringspartnere omkring opstart, finansering, mm. !
Hej Agnethe1966
Jeg tror du vil få mere ud af at komme med nogle konkrete spørgsmål omkring det du er i tvivl om. Prøv tjek det her link https://startvaekst.virk.dk/opstart/start-en-ny-virksomhed som fortæller lidt omkring opstart af virksomhed, i menuen er der også et afsnit omkring finansiering. :)
Håber det kan hjælpe dig lidt, held og lykke med virksomheden!
Venlig hilsen
Mark Rune