Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem skal lave min hjemmeside i Wordpress?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 14
Indlæg ialt: 726
Fra  NaturHandel.dk Skrevet kl. 16:55 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.
Jeg har skrevet til et par firmaer og enkeltpersoner, som tilbyder at opsætte min hjemmeside i Wordpress. Jeg er bare bange for, hvad jeg får, og hvad jeg risikerer. - Og ikke mindst om jeg betaler alt for meget ift. det arbejde der udføres. En enkelt tilbyder det helt ned til 1700 kr.. Jeg har fået et tilbud på 8000 inkl. moms 

Min hjemmeside www.konkurrencer-nonstop.dk  er jeg blevet anbefalet fra flere herinde at lave om til Wordpress for at øge brugervenligheden samt navigeringen for Googlebot.
Jeg har alt mit indhold og opsætningen som gerne må være nogenlunde som det ser ud nu - Blot designet så det hænger sammen. 

Jeg synes min side som den ser ud nu er pæn, men jeg kan sagtens se, at der er mange ting der ikke hænger sammen - F.eks. responsivitet ift. andre enheder er ikke optimal, og mange ting er placeret hvor jeg lige synes de passede ind..

Hvem skal jeg have til at lave min side? :) 

Jeg ligger umiddelbart omkring de 5000 kr. inkl. moms i budget, modtager gerne tilbud.

Mvh. Mark Källstrøm - Konkurrencer NONSTOP 

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 20:04 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)