Jeg er nysgerrig omkring hvad som er vigtigt for dig når du skal finde hosting til dit wordpress website. Jeg ser så ofte anbefalinger, men der er sjældent nogen god information om hvorfor det lige skal være dem. Men sådan lidt mere konkret. Hvad er vigtigt for dig når du skal vælge webhotel? Det er ingen hemmelighed at jeg selv er hoster. Håber vi kan holde den på sporet, da jeg meget gerne vil høre hvad i mener og ikke starte en debat om hvem og hvad man bør vælge. Tak for hjælpen. :) |
For mig er det vigtigt med pris og hastighed og til dels diskplads. Alt andet du nævner er mig ligeydigt.
Noget du ikke nævner som er vigtigt er adgang til shell og ssh. Mine behov kræver nok adgang til en linux/unix VPS, og det er heldigvis blevet billigt de sidste par år. Jeg bruger udenlandsk udbyder da de efter min mening leverer bedre kvalitet til billigere penge end danske, og jeg ikke har brug for support.
Skulle jeg vælge noget andet end VPS ville jeg nok overveje one.com pga adgang via ssh til shell. Har tidligere brugt surftown, webhosting og andre og været tilfreds.