Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress hosting - Hvad er vigtigt for dig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nysgerrig omkring hvad som er vigtigt for dig når du skal finde hosting til dit wordpress website.

Jeg ser så ofte anbefalinger, men der er sjældent nogen god information om hvorfor det lige skal være dem.
Ikke ud over fraser som, jeg har aldrig haft problemer og er tilfreds, eller hos mig har det kørt langsomt osv.
Til tider også nogle personlige referencer om at nogen er særligt hjælpsomme.

Men sådan lidt mere konkret. Hvad er vigtigt for dig når du skal vælge webhotel?
F.eks. Pris, Hastighed, Henvisninger, Sikkerhed, Kontrolpanel, 1-click installer, SLA, Support, Diskplads osv osv.

Det er ingen hemmelighed at jeg selv er hoster.
Grunden til at jeg spørger til ovenstående er at jeg er ved at bygge et af mine websites om, og med svar på ovenstående kan jeg måske målrette min kommunikation på det som er vigtigst. Som tekniker og programmør er de ting jeg syntes er smart og vigtigt jo ikke altid de samme som dem som skal købe produktet.

Håber vi kan holde den på sporet, da jeg meget gerne vil høre hvad i mener og ikke starte en debat om hvem og hvad man bør vælge.

Tak for hjælpen. :)

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 20:47

For mig er det vigtigt med pris og hastighed og til dels diskplads. Alt andet du nævner er mig ligeydigt.

Noget du ikke nævner som er vigtigt er adgang til shell og ssh. Mine behov kræver nok adgang til en linux/unix VPS, og det er heldigvis blevet billigt de sidste par år.  Jeg bruger udenlandsk udbyder da de efter min mening leverer bedre kvalitet til billigere penge end danske, og jeg ikke har brug for support.

Skulle jeg vælge noget andet end VPS ville jeg nok overveje one.com pga adgang via ssh til shell. Har tidligere brugt surftown, webhosting og andre og været tilfreds.

www.isos.dk- IT support

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 21:36

Designet siger også en hel del. Hvis du tilbyder super gode løsninger, men din hjemmeside er fra før Jesus blev ført, kan du lige så godt droppe det. Big Smile

Smart online lektiebog til folkeskoler

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 22:23

Sylvester Nielsen:
Men sådan lidt mere konkret. Hvad er vigtigt for dig når du skal vælge webhotel?
F.eks. Pris, Hastighed, Henvisninger, Sikkerhed, Kontrolpanel, 1-click installer, SLA, Support, Diskplads osv osv.

Hej Sylvester.

Det bedste webhotel vil efter min mening vil være: Kontrolpanel med C-panel, 1-click installer med 1 dag backup-7 dage om ugen, automatisk gratis restore fra backup,

diskplads - pris - og hastighed hænger sammen med pris på webhotel, sikkerhed og support inden for kort tid, (time).

Det skulle dække min webhotel.

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1748
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:10

Til mine behov finder jeg det vigtigt at:

- Der er nok ram tilknyttet
- Tilpas load på serverne, så der ikke opleves problemer under arbejdet med Wordpress

- Hurtig support, også uden for normal arbejdstid
- Mobilvenlig webmail
- Høj sikkerhed
- 1click uden alt muligt plugin skrammel.
- Domæne add on uden yderligere omkostninger til hosting

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Apr 07
Indlæg ialt: 61
Fra  Cbox Skrevet kl. 14:41

Tak for info. Det var lige hvad jeg havde behov for :)

Jeg vil mene at vi allerede dækker stort set alle de punkter som er nævnt, så skal vi bare lige få det kommunikeret korrekt og forståeligt.

Vores wordpress webhosting side ser sådan ud på nuværende tidspunkt. 
http://www.cbox-hosting.dk/wordpress-webhosting/ 

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 10:40

Der er sikker nogen som allerede har skrevet det, men 1-klik-install er ihverfald vigtigt.

Derudover, så er en hurtig db-server også vigtig. Jeg har oplevet mange gange, at min fil-server har været super hurtigt, men at min db-server har været utrolig langsom. Og da WP kører via db, jamen så har vi side også loadet vrkelig langsomt.

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:15

1) Stabile versioner af MySQL og PHP.
2) God hastighed / fornuftige ressourceallokering. Gerne CloudLinux el. anden dedikeret "boble"-teknologi.
3) Backup til 2 forskellige fysiske lokationer
4) Høj oppetid
5) Hellere præcis support end superhurtig support med 'canned answer'-skabeloner
6) Overskueligt 'billing interface'
7) Mulighed for let opgradering
8) Jo mere modulært jo bedre. Fx mulighed for at tilkøbe RAM, hvis det er det, man har behov for. Eller CPU cycles. 
9) Mulighed for selv at foretage 'restore' af både filer og mysql-databaser.
10) Transparente angivelser af CPU, RAM, I/O

Ikke listet i prioriteret rækkefølge 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)