Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til Meebox reseller, hvad er dine erfaringer ?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer,

I mere eller mindre frustration, leder vi efter en ny hostingløsning, vi kører i dag med en reseller løsning hos Meebox, og er desværre rendt ind en del ting som vi finder utilfredsstillende, for et par dage siden skulle vi have indlæst en backup, og får at vide om vi kan bruge den fra natten før, da de ikke har andre, det fandt vi naturligvis en smule underligt, når de skilter med daglig og ugentlig backup, svaret var at det ikke fungere på alle servere? og så blev der bare henvist til deres betingelser som siger at du selv skal sørge for backup Hmm , dermed er vores vurdering, at man ikke kan regne med at de tager backup af noget som helst, vi har flere partnere som har skrevet med dem, og alle har fået forskellige svar på dette, men de ender alle ud i, at vi ikke kan få en håndfast forklaring på hvordan deres backup fungere.

I dag, ringer et par af vores kunder, og kan ikke tilgå deres cpanels, og da vi tjekker det , finder vi ud af, den server vi ligger på er fyldt til bristepunktet (løbet tør for plads), om det er normalt, ved jeg ikke, men vi kan ikke bruge det til noget, og vores kunder kan slet ikke!

At det hele sker i julen, er naturligvis ikke noget der hjælper på humøret, men om alt er, så vil vi godt høre fra dem af jer som har haft en løsning køreende over et par år (reseller løsning) og hvor det har fungeret uden problemer, eller i hvert fald uden problemer af ovenstående karakter.

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis,

Lyder godt nok som en uheldig situation. Har selv brug Meebox længe, og har ikke haft nogle problemer. 

Nå, men jeg har hørt gode til om Chosting's reseller løsninger, måske du skulle tage et kig der. :) https://chosting.dk/#/løsninger 

God aften

/Nicolaj

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj,

Tak skal du ha, så vidt jeg kan se, har de en god backupløsning, dog skal vi bruge en større resellerløsning end de tilbyder, jeg har sendt dem en mail, og så ser vi :) tak for dit input og god jul til dig også. 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Dennis,

Jeg kan ikke finde dig i vores system og jeg kan derfor heller ikke slå om, om du har skrevet til os eller hvad du har skrevet. Jeg håber, at du vil skrive ind, så vi kan få løst dette. Det lyder som om, at du har været udsat for nogle uheldige episoder og jeg beklager, at du har haft disse problemer midt i julen. Det er bestemt ikke hverdag og lyder meget mærkeligt. Jeg håber, at du vil kontakte mig, så vi kan finde en løsning. 

For god ordens skyld skal jeg sige, at det midlertidige problem der var med serveren, er blevet løst. Jeg håber på at høre fra dig - god aften.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Det er ticket #560871, det med uheldige episoder, kan det vel næppe være, hvis jeres folk siger at backup ikke fungere så fungere det vel ikke, og når man ikke kan få et svar på hvornår det virker eller hvordan det fungere, og tilmed bliver henvist jeres betingelser med beskeden om at man skal skal sørge for backup, så er det vel rimeligt at antage, man ikke kan stole på jeres backup produkt?, i min verden er der backup, ellers er der ikke backup, det er ikke en variabel man kan lege med, og der bør i melde mere klart ud, er en daglig backup kun fra i går, eller de sidste 10,15,30 dage, hvad er en ugentlig backup ? osv...  at ting kan fejle er hvad der sker, men at i ikke informere jeres kunder når lortet ikke virker er under al kritik...  og så syntes jeg sgu det er trist man hver gang man står med håret i postkassen, så bliver det først taget rigtigt alvorligt når man begynder at skrive på facebook, twitter, Amino m.v. det er ikke første gang vi har været nødt til det, for at komme videre med tingene...

Når ovenståene er sagt, så er vi faktisk tilfredse med vores løsning hos jer, der er blot nogen punkter, som på ingen måde må efterlade tvivl hos os, og dem kender du nu. 

 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dennis,

Tak for dit svar herinde. Du har fuldstændig ret! Det er under al kritik, at det ikke har fungeret ordentligt  i dette tilfælde. Dine svar er nye for mig, men jeg vil i dag få sat iværk, at der skal rettes op på de mangler, som der måtte være. Jeg har i mellemtiden fundet din ticket i vores system, og jeg sørger også for, at der bliver fulgt op herpå! 

Lige nu kan jeg hverken gøre til eller fra, men blot undskylde: Det er ikke godt nok, men vi sørger for at få det bragt i orden! 

Jeg plejer at sige, at alt i verden er relativt, undtagen døden og graviditet. Nu kan jeg så tilføje backup til listen :-) 

Du hører fra mig - god 2. juledag! 

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Tak skal du ha, det er en mand der svarer sådan tilbage og det kan vi godt bruge til noget, takker for dit svar, og vi skrives ved.

God 2. Juledag. :) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Respekt til Anders og Meebox - endnu en grund til at jeg har valgt rigtig af jer som udbyder. :)

/Nicolaj

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)