Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billig løsning, til en god hjemmeside

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen.
Ville høre om der er en der har god erfaring med at opsætte en fed hjemmeside.
Vi har allerede en skitse, som viser, hvordan den skal se ud, dog har vi ikke færdighederne til at udføre jobbet ordenligt.
Vi leder derfor efter en person, som kunne være interesseret i at hjælpe med at sætte den op.
Da vores kapital er meget lille, kunne det være fedt, hvis vi kunne lave en god aftale, uden at skulle op med det store læder.

Mvh. Jonas! 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 19:26
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 20:09

Hej Jonas 

Selvfølgelig er den billigste løsning hvis du laver det hele selv, sådan er det jo indenfor de fleste felter. Hvis du ønsker at prøve kræfter med webudvikling på egen hånd vil jeg anbefale WordPress. Køb webhotel, installer WordPress, køb et theme og gå ellers i krig. Med denne løsning burde du kunne gøre det for under en plovmand.

Hvis du har begrænset erfaring med webudvikling, vil du selvfølgelig skulle afsætte en pæn mængde tid til komme godt igang. Derfor skal du i min optik gøre op med dig selv, hvorvidt du kunne ligge denne tid bedre andensteds i din forretning. Du kan altid forsøge at sende jeres skitser til en hjemmesideleverandør, og lade dem byde ind på udførslen. Dermed sikre I jer også at hjemmesiden bliver opsat efter en fagkyndig inden for feltet. 

Du er mere end velkommen til at sende dine skitser til mig, så vil jeg gerne komme med en prisoverslag på en realiserering af disse. Du kan fange mig på simon@erhvervshjemmesider.dk. 

Hav en dejlig aften :) 

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Skrevet kl. 20:44

Tak for svar, vil tjekke det ud her senere!

God Jul! 

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Skrevet kl. 20:45

Tak for det gode svar, jeg overvejer også at sætte mig lidt ind i wordpress igen. Var igang på et tidspunkt, men pludselig mistede jeg overblikket og havde ikke så meget tid at gøre med..
Jeg har fundet nogle gamle noter, som jeg havde lavet, hvori bl.a. mit username og password er, men kan simpelthen ikke huske hvor jeg skal skrive dem, når jeg skal logge ind på Wordpress, hvis det overhovedet er muligt?:s

Hav en god aften og en god jul imorgen! 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:35

Hej Jonas

Når du installerer WordPress på dit domæne, bliver du bedt om at oprette en ny bruger.

Du logger efterfølgende ind på www.(ditdomæne).dk/wp-admin. 

Fra Sæby
Tilmeldt 21. Nov 13
Skrevet kl. 21:47

Nåe jaer okay! Kan bare ikke huske mit domæne navn... Oh well, jeg starter bare forfra !

Igen tak!

Tilmeldt 16. Oct 14
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 21:48

Jonas:

Nåe jaer okay! Kan bare ikke huske mit domæne navn... Oh well, jeg starter bare forfra !

Igen tak!

Har smidt dig en PB, Jonas.

Venlig hilsen

Mathias 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)