Hejsa alle sammen. Ville høre om der er en der har god erfaring med at opsætte en fed hjemmeside. Vi har allerede en skitse, som viser, hvordan den skal se ud, dog har vi ikke færdighederne til at udføre jobbet ordenligt. Vi leder derfor efter en person, som kunne være interesseret i at hjælpe med at sætte den op. Da vores kapital er meget lille, kunne det være fedt, hvis vi kunne lave en god aftale, uden at skulle op med det store læder.
Klart det billigste måde at gøre det her på er at købe et færdig design her: http://themeforest.net/?sso så evt lærer selv at lave hjemmeside så bliver der spare godt med penge hele vejen eller evt at arbejdet med wordpress.
Selvfølgelig er den billigste løsning hvis du laver det hele selv, sådan er det jo indenfor de fleste felter. Hvis du ønsker at prøve kræfter med webudvikling på egen hånd vil jeg anbefale WordPress. Køb webhotel, installer WordPress, køb et theme og gå ellers i krig. Med denne løsning burde du kunne gøre det for under en plovmand.
Hvis du har begrænset erfaring med webudvikling, vil du selvfølgelig skulle afsætte en pæn mængde tid til komme godt igang. Derfor skal du i min optik gøre op med dig selv, hvorvidt du kunne ligge denne tid bedre andensteds i din forretning. Du kan altid forsøge at sende jeres skitser til en hjemmesideleverandør, og lade dem byde ind på udførslen. Dermed sikre I jer også at hjemmesiden bliver opsat efter en fagkyndig inden for feltet.
Du er mere end velkommen til at sende dine skitser til mig, så vil jeg gerne komme med en prisoverslag på en realiserering af disse. Du kan fange mig på simon@erhvervshjemmesider.dk.
Tak for det gode svar, jeg overvejer også at sætte mig lidt ind i wordpress igen. Var igang på et tidspunkt, men pludselig mistede jeg overblikket og havde ikke så meget tid at gøre med.. Jeg har fundet nogle gamle noter, som jeg havde lavet, hvori bl.a. mit username og password er, men kan simpelthen ikke huske hvor jeg skal skrive dem, når jeg skal logge ind på Wordpress, hvis det overhovedet er muligt?:s