Hej Aminoer. Jeg søger en leverandør til toiletpapir, hvor det er muligt at vælge kvalitet på papiret. Der skal helst være minimum tre forskellige kvaliteter. Det skal bruges til opstart af en ide, som en ven og jeg har fået. Det ville være super dejligt, vhis nogen kendte nogen, som kendte nogen, som havde kontakt til netop det vi søger. Skyd bare løs med en masse forslag, så kigger vi på det. På forhånd tak! Med venlig hilsen Philip Adolphsen |
Hej,
Der er flere muligehder bla.
Multiline.dk og
abena.dk
Som start kunde er de måske nok de bedst bud. Jeg har arbejdet en del sammen med dem begge da jeg stod for alt i indkøb til en rengørnigsvirksomhed/grossist, der brugte vi også en anden, men dem kan jeg desværre ikke huske navnet på. Mener det var noget med SCA pack eller noget i den stil.
Både multiline og abena har et stort udvalg af papir i forskellige kvalitet, samt en masset andet.
Dog vil jeg lige med det samme skrive, at der er ikke det vilde at tjene på toiletpapir, da branchen er meget presset. Deler gerne mere viden, hvis I har spørgsmål jeg kan svare på :)
Venlig hilsen
HP