Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slettet indlæg

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

Jeg kan sætte pris på at i forsvarer Amino i så høj grad, men er stadig af den holdning at det er at overreagere at kalde det for spam, og latterligt at sende mig en mail hvor jeg får at vide at det er ok at "spamme" hvis jeg betaler 99kr om måneden.

Det er altså ikke spam hvis jeg betaler for at lave indlægget.

Men misforstå ikke et sekund, at jeg godt forstår reglerne; "ingen promo eller reklame hvis du ikke betaler". Jeg vælger blot at stille spørgsmålstegn ved grænsen for spam/reklame går, i forhold til at dette er et forum hvor iværksættere kan (burde kunne) hjælpe hinanden.

Det er, som om du bare ikke vil forstå det.

Men jeg prøver lige igen.

Uden Amino Plus medlemsskab er reklame / promovering lig med spam - altså uønsket.

Er du Amino Plus medlem, har du lov til at promovere / reklamere - i "Jeg har et godt tilbud til dig".
Det er ikke at hjælpe andre iværksættere at bryde reglerne, ikke ville forstå / acceptere reglerne, og sur kalde dem for "møre".

Men lad det nu ligge. De fleste af de månedligt mange tusinde besøgende på Amino kan godt forstå og acceptere reglerne. 
Jeg er sikker på, at du reelt godt kan forstå reglerne.  :-)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som jeg også skriver i indlægget oven over (har du læst det ud over at have citeret det?), forstår jeg det godt. Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved det. "Question authority " du ved.

Det er forresten også reglerne jeg kalder for møre.

Du nævner også "Jeg har et godt tilbud til dig", selvom det ser ud til at +medlemmer godt må spamme uden for det forum.

 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:
Jeg stiller blot spørgsmålstegn ved det. "Question authority " du ved.

Men hvorfor gør du dog det igen og igen? - Dette er jo ikke en diskussion. Vi konstatere bare hvordan reglerne er. Og dem skal du også acceptere (og har gjort det ved signup).

Hvorfor accepterede du dem i det hele taget, hvis de er 'møre'?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg læste dem ikke. Uden at vide det, kunne jeg sikkert have givet Thorborg min førstefødte. Det ville også være ret mørt!

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tyder lidt på at det er generelt med dig. Du kender ikke Facebook's regler for opfordring til like. Du kender ikke Aminos regler for posts, og at se ud af dine tidligere indlæg, så her du først for nygeligt fundet ud af hvad spam er.....

Tror du har lidt du bør læse op i juleferien. Generelt er det sådan, at man kommer længst i denne vedren, hvis man følger de samme regler som alle andre, og som man selv har accepteret.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Da jeg ikke har nogle Facebook konkurrencer har jeg ikke behov for at kende reglerne, Aminos regler er nemme nok at forstå (betal), og angående spam er jeg udmærket klar over hvad definitionen er, men er blot ueníng i at et "tjek denne side ..." indlæg er spam. 

Tilmeldt 20. Nov 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

@Martin

Det var dog utroligt... Nu har jeg læst hel tråden og det er tydeligt at du blot ønsker at starte en debat som den anarkist du nu vel fremstille dig selv som. "Question Authority" - ja det er godt med dig, dit folk (venstrefløjen) er kun til for at brokke sig og konstant være imod autoriteter... Det er PINLIGT at læse dine svar. Man skulle tro du var et lille barn, helt ærligt accepter nu bare at der findes et regelsæt. Indordn dig eller forsvind... Ikk?

Fra Odense
Tilmeldt 23. Jan 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 02:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg syntes at det er helt ok at der er mennesker som dig som bare bukker og nejer. Men utroligt er det at man ikke kan debatere et regelsæt uden at det skal gå hen og nærmest blive personligt (og politisk ??)

Jeg forstår regelsættet, men accepterer det ikke uden i det mindste at stille spørgsmåltegn ved det.

Beklager at jeg ikke er en del af pøblen.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Christiansen:

@Martin

Det var dog utroligt... Nu har jeg læst hel tråden og det er tydeligt at du blot ønsker at starte en debat som den anarkist du nu vel fremstille dig selv som. "Question Authority" - ja det er godt med dig, dit folk (venstrefløjen) er kun til for at brokke sig og konstant være imod autoriteter... Det er PINLIGT at læse dine svar. Man skulle tro du var et lille barn, helt ærligt accepter nu bare at der findes et regelsæt. Indordn dig eller forsvind... Ikk?


Anarkistisk venstrefløj simpelthen - og det er lidt ironisk at du pointere hvordan hans indlægs eneste formål er til for at skabe debat. 

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

unødig debat* 


Får i forresten snart rettet den fejl, at man ikke kan rette i indlæg der har flyttet katagori?

Side 4 ud af 5 (45 indlæg)