Fantastisk site hvor du kan få alt lavet til billige penge. Alle begynder ved 5 dollar, deraf navnet. Og så kan du tillkøbe flere ydelser eller i dit tilfælde måske flere sek.
Vi kan lave en professionel animationsfilm på 30 sekunder for ca. 2000-4000 kr. alt efter hvilken speaker du ønsker. Du kan sende os en mail til kontakt@bleepfilms.dk hvis du er interesseret.
Du kan se et eksempel en en af vores animationsfilm her:
Jeg har haft mine utrolig gode erfaringer med www.animation.mu de er helt vildt service minded og venlige. De er billige i forhold til rigtig mange andr, deres pris er synlig på deres hjemmeside og en stor fordel er at de har så mange cases som man kan se inde på deres hjemmeside.
Animationsvideoerer også noget, vi kan hjælpe med hos Webly. Jeg kan godt se, debatten er gammel, men hvis nye projekter også kræver en video eller noget animation, så står vi klar til at hjælpe :)
Med venlig hilsen,
Rued fra Webly
www.webly.dk
Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.
Jeg har haft mine utrolig gode erfaringer med www.animation.mu de er helt vildt service minded og venlige. De er billige i forhold til rigtig mange andr, deres pris er synlig på deres hjemmeside og en stor fordel er at de har så mange cases som man kan se inde på deres hjemmeside.
Held og lykke med projektet.
Med venlig hilsen
Ahmed Bichtaoui
Tak for de pæne ord Ahmed,
Du er velkommen til at tage fat i os her hos http://animation.mu - vi laver ikke andet hver dag :)
I svarer på en tråd, der er mere end et år gammel.
I må meget gerne tjekke forespørgslens alder, inden en eventuel automatreaktion med et tilbud ;-)
På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn