VL communication er et kommunikationsfirma, der udnytter globaliseringens mange muligheder. Vi er danskere, men store dele af vores produktion bliver lavet i udlandet af højt kvalificerede partnere. Virksomheden bevæger sig inden for tre felter: Grafisk Design, Programmering og Journalistik.
Inden for grafisk design og programmering benytter vi os primært af argentinske designere og programmører, som både stil- og programmeringsmæssigt ligger meget tæt op af danske og europæiske traditioner. Vores nøje udvalgte samarbejdspartnere dækker alle kompetencer.
Da vores designproduktion - grafisk design og webdesign - samt programmering bliver lavet i Argentina, kan vi tilbyde meget favorable priser uden på nogen måde at slække på kvaliteten. Vores grafiske designere, webdesignere og programmører hører uden tvivl blandt nogle af Buenos Aires bedste og udtrykket i designet kan beskrives som europæisk.
Vi har også tilknyttet dygtige korrekturlæsere og oversættere.
1/2 pris er ikke godt nok, i skal ned paa 1/4 af prisen foer det rigtig kan betale sig at outsource et projekt eller ogsaa skal du op i meget store projekter. Det er ihvertfald min erfaring :)
Når vi laver outsourcing for profesionelle virkomheder taler vi 1/3 del af prisen. Vi opererer egentlig med to forskelige priser: Èn pris for "private kunder" (der altid hr brug for meget mere vejledning etc) og én pris for "profesionelle" (altså grafiske virksomheder/it virksomheder, der altid kan formulere mere præcis, hvad de vil have). Det kan i praksis også spares lidt ekstra, hvis projektbeskrivelser og den efterfølgende kommunikation foregår på engelsk, da et kræver mindre oversættese fra vores side...... :-)
Jeg synes også, at det lyder spændende, men kunne også godt tænke mig nogle priseksempler.
I et scenarie hvor der bliver leveret fuldstændig kravsspecifikation på engelsk, og brug af kompetencer inden for PHP / MySQL / Flash / XML / Javascript hvad ville en typisk timepris ligge på? Ydermere ville jeg finde det rigtigt interessant, hvis nogle af jeres tilknyttede programmører har erfaringer inden for CakePHP frameworket.
Desuden skulle I måske lige læse korrektur på jeres egen side - Virker lidt uheldigt at have stavefejl/tastefejl i samme sætning, hvori man tilbyder korrekturlæsning ;-)
http://www.vlcommunication.com/design_priser.htm
"Prisen på skriftlig kommunikation og korrekturlæsning på dansk afhænger
af opgavns omfang, kompleksitet og produktionstid"
Mangler du er job? Vil du være vores nye korrekturlæser? :-)
Vi arbejder sammen med en super dygtig korrekturlæser (universitetsuddannet + journalist) som er meget omhyggelig. Har netop lige været inde vores originale worddokument og der står faktisk det ok, men et eller andet sted må det lille "e" være smuttet hen....
Vi giver helst en samlet pris for hele projekter, da timeprisen afhænger af projektets omfang samt om I kan levere projektbeskrivelse på engelsk eller dansk og endeligt om I kan kommunikere direkte med programmøren (på engelsk) eller I ønsker en dansk projektleder ind over...
Et slag på tasken inde for nævnte områder er en timepris på mellem DDK 150 - 250
Vi bliver sørme ikke fornærmede....Det er rigtig rigtig fint, du siger det! Jeg tror, vi er kommet til at lægge en IKKE gennemrettede version ud på vores site - meget uheldigt! Vi har nemlig fundet flere småfejl (fx kommefejl) for i min gennemrettede tekst er disse fejl ikke. UPS - ikke heldigt!