Det får du: Komplet omstillingsanlæg (hosted) med et hav af funktioner og intet koster ekstra. (se funktioner her) Oprettelse: 295 kroner (du sparer mindst 2700 kroner) Abonnement: 69 kroner (du sparer 60 kroner)
Har du spørgsmål, så ring til mig på 4461 4461 - døgnåbent for bestilling
(Sagt på en anden måde: jeg kan ikke fra jeres hjemmeside gennemskue, hvad der skal til for at få jeres services - og helt nøjagtigt, hvad denne service indebærer. Skal jeg have et eksisterende abb. hos en teleudbyder? Skal jeg selv have telefon? Eller hvad? Jeg er 100% nybegynder på det område, så lul mig gerne ind i jeres verden - for jeg har sikkert brug for den :P )
Lidt ekstra info, som svar til pbtryk.dks spørgsmål.
For at benytte sig af tilbuddet skal du have en internetforbindelse. Størrelsen af denne afhænger af hvor mange telefoner du vil have i gang på samme tid. Spørg din maxtel mand, han er altid klar til at hjælpe.
Abonnement får man hos maxtel (det er der de 69 kroner kommer ind) I abonnementet til de 69 kroner følger der et komplet omstillingsanlæg med. Dvs. i forhold til alm. omstillingsanlæg, er der en besparelse på alt fra 18000 - 35000 kroner i oprettelse. Og abonnemenet er også en del lavere.
Af telefoner anbefaler vi Snom telefoner, da de så absolut er de bedste, men alle telefoner til Amino tilbuddet kan bruges. Ønsker du at bruge en alm. telefon, skal der dog en adapter i enden af din telefon.
Det får du: Komplet omstillingsanlæg (hosted) med et hav af funktioner og intet koster ekstra. (se funktioner her) Oprettelse: 295 kroner (du sparer mindst 2700 kroner) Abonnement: 69 kroner (du sparer 60 kroner)
Lad os lige tage et senarie, hvis jeg skulle have jeres løsning
Jeg taler 500 minutter fordelt over 100 opkald om månenden. Jeg har brug for 1 telefon
Hvad bliver min start pris og hvad bliver min månedelige ydelse.