Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bonuskoder/affiliate aftale

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 01:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er netop nu i gang med at opbygge en sammenligningsportal i et niche-område, hvor affiliate-netværk endnu ikke er nået ud til endnu.

Min idé er i stedet at tilbyde bonuskoder på min egen portal, som selvfølgelig er aftalt med virksomhederne, og som sikrer mig x% af salget og brugerne får en rabat. Men hvordan sikrer jeg mig, at jeg får betaling for de brugere, der ender med at købe abonnementer? Det skal siges at virksomhederne har lige fra mobile pay ordninger til forskellige plugins.

Mvh,

Christian Ravn

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 03:58

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:12

Det lyder til du forsøger at holde det rimeligt low key.

De fleste webshop systemer har en funktion hvor ejeren kan opsætte rabatkoder som man skal angive ved betaling for at få sin rabat. His butikken laver en særlig kode til dig kan de tracke alle salg du har genereret og manuelt overføre pange til dig hver måned. Det kræver naturligvis at du stoler på butikken, men sådan er det nu engang at drive forretning :-) Hvis i sørger for at lave en kontrakt kan jeg ikke se noget problem i den fremgangsmåde.

På sigt kan det naturligvis blive relevant at få butikkerne ind i et mere traditionelt affiliate koncept, men tag da og prøv det andet af først. Det vil også give dig en ide om hvor stort markedet er.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)