Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nystartet hjemmeside, der guider dig til et trådløst hjem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Brønderslev
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har startet en hjemmeside op kaldet: www.dettrådløsehjem.dk 
Derfor ville det glæde mig, hvis i klikkede jer ind på siden og fortalte mig jeres mening om idéen og hvordan siden fungere. Som sagt er den næsten lige startet op, så indhold skal der nok komme meget mere af undervejs. 

Siden kort sagt: 
Det trådløse hjem er din guide til hvordan du gør dit hjem trådløst med alle de smarte gadgets, som gør hverdagen sjovere og lettere. Indtil videre har jeg skrevet om Sonos og Philips Hue, Wifi badevægt og iKettle. Desuden er der snart en artikel på vej om bl.a. FitBit og en Wifi Vejrstation.

Jeg ser frem til at høre fra jer! 

Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:19

Det slog mig, at du har en del kommafejl.. I og med, at det er en side, der skal bestå af tekst, vil jeg også mene, at det vil være en god idé at have grammatikken i orden. :)

Smart online lektiebog til folkeskoler

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:42

overskuelig side, men jeg synes du kan gøre meget mere ud af det visuelle, siden fremstår noget kedelig og monoton, flere flotte billeder og noget farve vil helt klart hjælpe siden på vej.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 17:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tinkerbleg
Jeg synes det er en super fed idé. Der er rigtig mange der ønsker, at gøre tingene trådløse i deres hjem, da man så er fri for at se på alle de skide ledninger konstant ;)

I forhold til dine kategorier, synes jeg de skal sætte dem op i hovedmenuen, så man kan vælge derfra hvad man ønsker at læse om. Så hovedmenuen måske kunne se sådan her ud: Forside - Lyd/Lys - Kom i form - Køkkenudstyr. 

Et andet forslag er at lave en 'Om os' side hvor du fortæller om siden, som du lidt har gjort på forsiden. På forsiden kunne du så sætte nogle billeder ind af produkterne, så det bliver lidt mere lækkert :) 

Håber du kan bruge nogle af mine forslag. 

Venlig hilsen
Mark Rune 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)