Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger distributør/sølger

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har gennem tiden fået skabt en række gode forbindelser i Vietnam og er i gang med at opstarte en import/eksport virksomhed mellem Vietnam og Danmark.

Jeg søger sælger eller distributøre i Danmark som har et stort salgsnetværk herhjemme og som kunne bruge billige kvalitetsprodukter fra Østen. Jeg har en nogle produkter nu, men kan skaffe alt fra østen.

 Endvidere søger jeg produkter til eksport til vietnam så som "babycare" produkter, eletronik vare.

 Skriv til tuando23@hotmail.com hvis noget af dette har interesse eller hvis nogen ved hvordan jeg kan opsøge danske distributør.. Har prøvet dette uden held.  

 

Fra Kbh
Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Har du en website med dine produkter eller kan du maile en liste.

VH Bogart

Fra Landskrona
Tilmeldt 18. Nov 05
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Har du stadig kontakt til det og hva er det for nogen vare du kan skaffe... er meget intresseret da jeg står med en butik på hånden...

Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu fået opbygget tætte kontrakter med mange leverandør fra vietnam.. pt. har jeg masser af Caps hjemme. Samt et komplet serie af Negle-kometiske produkter. (dette kan evt. føres i eget mærke), disse produkter er hentet hjem i samarbejde med "Easy-Nails" i århus og er yders professionelt.

 Hvad for en slags butik har du?

 

Du kan evt. skrive direkte til mig på tuando23@hotmail.com

 

Hilsen

Tuan Do

T&T Trading 

Fra Aarhus
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

 

jeg hjælper gerne med meget lave transportpriser fra Vietnam, mail mig på rd@holship.com eller ring 29797990 .

 

Held og lykke !

 

mvh


Rune Damsgaard

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)