Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes denne app…

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Forleden stod en af mine venner og skulle hurtig af sted til arbejdet. Han styrtede over mod sin parkeret bil, men kom hurtigt tilbage, grinene. Ups., det var ikke min bil. Hvor søren har jeg parkeret den…
Kom til at tænke på, om der findes en app., hvor man pr. gps/tlf. kan marker, nu har jeg parkereret her og når man så skal finde sin bil igen, viser appen, hvor bilen står på et kort. Findes der sådan en app?

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Det er en GPS tracker du leder efter. Koster ca. 500-1000 kr. (tror jeg)

Fra København
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar.
Ja, det var netop sådan en app. jeg tænkte på, den du henviser til Michael. Den vil jeg da anbefale ham.
En GPS tracker, (som jeg ikke kender), er vel en enhed/maskine for sig, går jeg ud fra…

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja en GPS tracker er den enhed der gør at du kan finde bilen selv hvis den bliver stjålet. Jeg tænkte ikke lige over at man nemt kunne løse dit problem med en app (uden at købe en ny gps tracker).

Fra København V
Tilmeldt 6. Mar 07
Indlæg ialt: 572
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Så kender jeg dem godt. Ved de også bliver brugt i forbindelse med dyre møbler. I f.eks. TV'er, så man ved tyveri kan sporer tyvene.

Tænkte, at sådan en app garanterede eksisterede, men hvis nu den ikke havde fandtes, så havde det jo været en ide, for en appudvikler. Smile

Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke mig bekendt, vi kan med en
såkaldt nyhedsundersøgelse finde ud af om den er patenteret eller om der er søgt patent på den i Danmark, USA, hos EPO ( den europæiske patent myndighed) eller som en international ansøgning om patent.

Kontakt os gerne i den forbindelse - vi har erfaring med beskyttelse af software App Apps for bl.a Nokia og mindre danske klienter og opfindere.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)