Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af shop i Sverige

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har pt www.pmate.dk og har planer om at udvide mit marked til Sverige også.

Jeg er dog i overvejelserne omkring oversættelse af indholdet på min hjemmeside - jeg skal have det oversat til svensk og engelsk - hvad vil en oversættelse til svensk koste i kr. (ca.)

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad der er den bedste løsning omkring hjemmesiderne - jeg kan have 2 (eller 3) separate hjemmesider som så skal vedligeholdes - eller er det OK bare at have en side, hvor man så skal vælge sprog på en velkomstside (evt. med autovalg af sprog alt efter hvor brugeren kommer fra)?

Omkring betalingsmodul, så vil jeg mene at Paypal stadig kan anvendes, da det jo kan bruges fra alle lande.

Bør jeg lave ny shop/hjemmeside - eller kan jeg godt forsætte med min eksisterende som udgangspunkt?

Det var lige et par spørgsmål i samme oplæg, men kom gerne med input.

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:36

Jesper Hansen (pmate.dk):

Jeg er heller ikke helt sikker på hvad der er den bedste løsning omkring hjemmesiderne - jeg kan have 2 (eller 3) separate hjemmesider som så skal vedligeholdes - eller er det OK bare at have en side, hvor man så skal vælge sprog på en velkomstside (evt. med autovalg af sprog alt efter hvor brugeren kommer fra)?

Omkring betalingsmodul, så vil jeg mene at Paypal stadig kan anvendes, da det jo kan bruges fra alle lande.

Bør jeg lave ny shop/hjemmeside - eller kan jeg godt forsætte med min eksisterende som udgangspunkt?

Det var lige et par spørgsmål i samme oplæg, men kom gerne med input.

Hej Jesper 
Jeg vil råde dig til at lave én samlet webshop, også i den forbindelse implementerer en multisprogsfunktion. Det bliver hurtigt et stort tidsrøvende bøvl med 3 forskellige webshops
For at være HELT ærlig, så synes jeg du bør overveje en ny webshop. Den nuværende er desværre i min optik outdated, og jeg synes det ville være synd og skam at lancerer en “ny webshop“ på et helt nyt marked i den tilstand. 
Hvis jeg var dig ville jeg kigge efter en WordPress løsning. Dine muligheder i forhold til design og opsætning er fantastiske, også findes der en masse plugins som kan hjælpe dig med multisprogsfunktionen. Vi har fornyligt udarbejdet denne webshop for en kunde, med tilhørende multisprogsfunktion - Danishtreasures.dk. Webshoppen er opbygget i WordPress, med tilhørende integration af WooCommerce. 
Smid mig endelige en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, hvis du har spørgsmål til ovenstående. Hav en dejlig dag :)
Fra Nørager
Tilmeldt 2. Nov 11
Indlæg ialt: 244
Fra  Tinglyseren.dk Skrevet kl. 12:48

Jeg mener også at det er det nemmeste at administrere når der kun er en side at vedligeholde, bare på 3 sprog.

Jeg er enig i at siden trænger til en modernisering og har gang i nogen WP med woocommerco...... det skrider dog meget langsomt fremad.

Er det smarteste at lave en infoside med en shop (som vi har nu) eller er det bedre med en shop som så har infosiderne bagved?

Tinglysning af dokumenter tilbydes - f.eks. skøder, skifteretsattester, bodelinger osv.

Se mere på www.tinglyseren.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 19:08

Jesper Hansen (pmate.dk):

Jeg mener også at det er det nemmeste at administrere når der kun er en side at vedligeholde, bare på 3 sprog.

Jeg er enig i at siden trænger til en modernisering og har gang i nogen WP med woocommerco...... det skrider dog meget langsomt fremad.

Er det smarteste at lave en infoside med en shop (som vi har nu) eller er det bedre med en shop som så har infosiderne bagved?

Super fedt at I har valgt at køre på med en WordPress webshop, hvis I vil have sat skub i sagerne, så vil vi meget gerne være behjælpelige med den proces :) 

I forhold til hvad der er smartest i forhold til infoside kontra webshop, som du opstiller det, afhænger dette selvfølgelig af konceptet. Jeg forstiller mig at dit koncept ville fungerer godt med en webshop, hvor der primært var fokus på dine produkter, men hvor den potentielle kunde har let adgang til diverse baggrundsinformationer. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)