Hej kære Aminoer.
Jeg er en ung ambitiøs ildsjæl på 23 år, der har droppet min bachelor for at forfølge en gammel drengedrøm. I løbet af min tid på universitetet, har jeg været med indeover adskillige projekter (bl.a. et i tæt samarbejde med Politiken) samt drevet en webshop ved siden af. Nu er det på tide at finde ligesindende som er parate til at starte fra bunden af og gå all-in.
Jeg er i den grad fascineret af det traditionelle; 'hent-3-tilbud' som det eksempelvis ses ved agera og salea. Jeg har undersøgt markedet og fundet et koncept der kan skabe en unik værdi for forbrugeren, som ligger indenfor samme kontekst, men som underligt nok, endnu ikke er blevet taget.
Ydermere har jeg altid haft et brændende ønske om at etablere en bæredygtig virksomhed med et funktionelt, professionelt team omkring mig. Har du en 'whatever it takes-mentalitet' samt er udadvendt, opsøgende og kritisk af natur? Så et det dig jeg leder efter. Det er et kæmpe plus, hvis du har erfaring med at drive forretning.
Jeg vil selvfølgelig gerne uddybe ovenstående i en privatbesked overfor interesserede, så kontakt mig endelig over siden, så kan vi fortsætte samtalen over et møde på Skype.
Er selv en ung gut der er igang med en bachelor, som gerne skulle afsluttes til næste år. Vil meget gerne høre mere, også gerne hvad dine krav er til din kommende partner :-)