Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trådløs Hjælp

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej er der nogen her på iværksætter der kan finde udaf sætte trådløs printer og router op så det spiller med mine bærbare og stationærer.

Har haft det sat op nogle gange.

Men kan ikke finde udaf der er galt nu jeg gider ik bruge mere tid så betaler det koster hvis en her kan komme hjem hjælpe mig

På Forhånd takSleep

GRC
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 124
Fra  OMEGA SUPPORT Skrevet kl. 19:08

Hej Glenn

Hvad har du af trådløs router?

Har du bruger id og password til den? Og manual?

Hvor har du Internet forbindelse (Webspeed, ADSL, bredbånd samt hos hvilket firma?)

Og hvor meget haste det?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Jul 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 13:32

Jeg har forbindelse gennem tlf stik på stationær og bredbånd på den ene af mine bærbare alt hos telia.Jeg har manual og det der behøves den router har nu er belkin men den afinstalere sig selv fordi hp-trådløse printer ikke er vellykket for dem.

Den nye router der er fulgt med fra telia til min bredbånd og tlf forbindelse på stationær er asus router WL-500gP

Men der er til få op meget hurtigt je har blot mistet overblikket

Jeg vil blot have den nye router sat op og kunne printe fra alle mine pcer-trådløst hjemme netværk el kontor er lige megte hva det hedder

Mvh Glennc

Ja det haster så meget jeg godt vil have det lavet nu og betale for koster af tid.

www.grcbyg2tal.dk Danmarks mest servicemindet bygge firma og brugervenligt.Party!!!Er der ikke noget med at har man ikke respet for andres værktøj el kan passe på kundens hjem og ting el rydde op efter sig selv.Så kan det godt være man syntes man er en dygtig håndværker men man mangler dog noget i sin udannelse og faktisk det vigtigste de små ting.

GRC
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)