Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg raser...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

.... endnu engang over Way2web ....

De tilbød mig for ca. 4 - 5 uger siden deres nye shopversion som jeg da takkede ja til, for den skulle jo være bedre og de ville ikke umiddelbart yde support til den gamle/nuværende længere. I den nye vil det være sådan, så hvis der findes en fejl og den bliver rettet sker det i alle kunders shops og ikke kun hos den som nævner den, smart nok.

Nå men det vidste sig så at man altså faktisk skulle begynde forfra med at ligge ALT ind, for det kunne ikke oveflyttes. Heldigvis har de da lavet et midlertidigt domæne til den nye shopversion så den gamle/nuværede stadig kører, ellers ville man da miste samtlige kunder.

Jeg indrømmer at jeg har sendt MANGE mails til dem, både med fejl, men også med spørgsmål til om noget kan lade sig gøre osv. Jeg forventer når jeg har betalt en pris for et år, at jeg så får den support jeg har brug for også selvom det drejer sig om at der skal styr på nogen ting så jeg kan få overflyttet til den nye shopversion (altså endeligt). Men det skal man ikke forvente hos w2w har jeg da endnu engang fundet ud af.

Skrev og spurgte om der snart skete noget, for nu er jeg godt træt af det her ræs med der intet sker og jeg skal opdatere varelager f.eks. i den nye shopversion hver gang jeg sælger noget i den gamle/nuværende - det kan der meget let gå kludder i hvis man ikke holder hovedet koldt.

Men nej, der beklages, men andre har mere brug for hjælp pt.

Tak for kaffe siger jeg bare og har måtte skrive tilbage, at jeg ikke forstå det svar, for de har altid sagt at mails bliver taget i indkommet rækkefølge og da jeg skulle åbne startede jeg med en webshop hvor det ikke var muligt for mine kunder at betale med dankort, da w2w ikke kunne tage sig af hvornår deres kunder åbnede, men måtte tage det i indkommet rækkefølge.

Er det at modsige sig selv lidt eller er det bare mig som overreagere fuldstændig fordi jeg i forvejen er godt træt af de lange svartider m.m.?

Mange hilsner Githa

Webshop med kvalitet i børnehøjde - www.vildbasser.dk

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 01:11

Hej Githa
Det forekommer mig, at du tidligere har skrevet om dine oplevelser med det firma - og blev anbefalet at skifte firma. Mon ikke det er på tide? I den sidste ende er det nok billigere.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Indlæg ialt: 382
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 19:13

Hej Githa.

Du er ikke alene! Wink

Jeg har også problemer med W2W. Kan nikke genkendende til flere af de oplevelser, som du beskriver. Jeg har også skiftet over til deres nye "smarte" system og siden har min shop ikke kunne gennemføre dankort-transaktioner.

Jeg forstiller mig, at de er i en indkøringsfase med deres nye system, hvor der typisk er mange fejl, men det kan virkelig også sætte mit pis i kog, at de ikke sender statusmail til én.

Man ved aldrig om der bliver taget hånd om et problem. Typisk svarer de først på mail nr. 5. Så man må formode, at de har alt for travlt til at kunne opretholde et ordentlig serviceniveau og derfor overvejer jeg kraftigt at skifte udbyder...

Mvh.

Anders

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 20:34

Hej Anders,

Det var da rart at læse, hvis man kan sige det sådan...

Men jeg synes bare ikke det kan være rigtig at man kan skrive svar oftes indenfor få timer også i weekenden - og så kan man sidde og vente svar 1 uge hvor man i mellemtiden har rykket dem flere gange.

Ja der vil altid være fejl i en opstart, men kan ikke lade vær at tænke på, at jeg i den gamle version (som er den jeg stadig kører med) var en masse ting jeg fik rettet og noget af det små fejl - at de så ikke var rettet til i den nye version da jeg fik den - der burde de jo lige have tjekket det op når de fik dem oplyst i den gamle.

Noget der tænder mig lidt mere af, af f.eks. det svar de skrev til mig og at de så nu tilbyder folk 50% frem til jul - måske man lige skulle gøre de kunder færdige man har, førend man tilbyder den slags, når de nu har så skide travlt.

Og det lyder da slet ikke godt med dine dankort transaktioner, det kan jeg jo så frygte endnu mere - ender sgu med jeg aldrig får den overflyttet førend jeg skifter udbyder.

Min tanke går nu på, at når det første år nærmer sig udløbet, så er der en opsigelse på vej til dem og kontakt til en anden udbyder. Men synes også bare det er sure penge at smide ud af vinduet, nu jeg var så "smart" at betale dem for et helt år.

Mange hilsner Githa

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 22:53

Hej Igen

Hvis du stadig kører med deres gamle system, så hold fast i det. Det nye system er fyldt med fejl. Min side virker slet ikke pt. Jeg kan evt. give grønt lys, når de har fået systemet op at køre.

Mvh.

Anders

Tilmeldt 2. Nov 07
Skrevet kl. 22:58

Så er det nok derfor de undlader at svare mig, hver gang jeg skriver, at jeg stort set er klar til at blive overflyttet, bare de tager den og den og den mail og fikser for mig.

Det er bare for meget altså, årh bliver bare mere og mere irriteret. Knoklede løs i en weekend for at få alle varer ind i den nye version og ja hvad fik jeg ud af det, INTET.

Men det ser ud til I har et speciel design? Er det noget I har betalt dem ekstra for at lave?

Jeg har bare en alm. løsning. Heldigvis vil jeg sige, at jeg ikke har brugt flere penge på dem.

Fra Tranbjerg J
Tilmeldt 30. Sep 07
Fra  Kommunikationspartiet Skrevet kl. 12:44

Hej igen.

Jeg har selv lavet Lingu.dk. Den har heldigvis ikke noget at gøre med W2W.

Min webshop hos W2W kører på et andet domæne.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)