Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billige speaks til din telefonsvarer (om julelukket, f.eks.)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er snart jul (som om du ikke vidste det ;-)), og det betyder måske at din virksomhed holder lukket i nogle dage. Hvis du mangler et speak til din telefonsvarer som fortæller kunderne det, er mit nye produkt noget for dig: Færdige speakpakker til download. Der er en pakke med velkomsthilsner, en pakke til højtiderne (altså den mest aktuelle p.t.) og en pakke til når folk har ringet uden for åbningstid.

Hvis det er noget du kan bruge, så er der Amino-rabat (på alle pakkerne) på 10 % indtil d. 24. december. Brug rabatkoden 'aminojul'. 

De bedste julehilsner

Anja

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du overvejet at tilbyde at klippe dine speaks og sætte dem sammen for dine kunder? Så kan du bruge din erfaring med de programmer du anbefaler og kunderne behøver ikke rode med noget, som ikke er deres ekspertise/kernekompetence - og du får mulighed for mersalg og kan yde en bedre service overfor dine kunder?

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja, du må lige sende mig en kode til 25% rabat :p

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bjarke

Det gør jeg allerede hvis folk vil have det. Min kerneydelse er at levere tilpassede speaks. Pakkerne er en mulighed til dem der vil have det billigere og ikke har noget imod at rode lidt med det selv. :-) Men det kan være jeg skal gøre det tydeligere for folk der måtte havne direkte på pakke-siderne, så tak fordi du siger det.

Dbh.
Anja 

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så får mine katte ingen julegaver i år, Tom Crying 

;-)

Anja

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
Det gør jeg allerede hvis folk vil have det. Min kerneydelse er at levere tilpassede speaks. Pakkerne er en mulighed til dem der vil have det billigere og ikke har noget imod at rode lidt med det selv. :-) Men det kan være jeg skal gøre det tydeligere for folk der måtte havne

Jeg ville i hvert fald inkludere muligheden på siden. Så kan folk selv "række hånden op" og sætte sig i den rette kundekategori, alt efter om vedkommende er "discount-jæger" eller "gør det for mig"-typen. Og du undgår at "skræmme" ikke-tekniske kunder væk.

Jeg tænker at en grafisk oversigt i stil med nedenstående fra Appstorm, kunne være god - men det skal jo være op til dig at bestemme. Held og lykke med salget i hvert fald Smile

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

God ide - tak! :-)

Jeg har lavet speaks i flere år, og speakpakkerne er en ny ide som jeg lige har sat op efter princippet "done is better than perfect" ;-), så jeg arbejder stadig på at gøre det mere informativt og kundevenligt. Bl.a. vil jeg få en video på der viser hvor nemt det er at sammensætte fraserne selv så ingen bliver skræmt væk af den del. (Der er i øvrigt også fraser med der kan bruges helt uden redigering, så man behøver det ikke.)

Dbh.
Anja 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja Lysholm:
speakpakkerne er en ny ide som jeg lige har sat op efter princippet "done is better than perfect" ;-), så jeg arbejder stadig på at gøre det mere informativt og kundevenligt.

Super iværksætter-tilgang. Yes Jeg er helt enig.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)