Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. Whiteboardtapet på rulle!!!!!!!!!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle. 

Det her er godt nok et banebrydende produkt, som erstatter kedelige whiteboard tavler, med helt nye muligheder. Tjek www.writewall.dk

MVH. 

Heidi Jørgensen

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 19:24

Okay, det var min konens navn!

Mvh.

Lars Frey Jørgensen

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 20:03

Er det et produkt du sælger?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 06
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 18:00
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 19:02

Ser sgu spændende ud.

Kunne godt være interesseret i noget skrivbart på to vægge i et møderum, men synes godt nok det er svært at gætte sig til hvad præcis der er det optimale produkt til dette.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Ry
Tilmeldt 2. Jul 05
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 20:55

Jeg testede et lignende produkt for 2-3 år siden. Det er rigtig smart, at man kan rulle sin "tavle" sammen og tage den med overalt, men når man har tegnet og fortalt 10-15 gange (og visket ud), så er det knap så smart. Det er simpelthen svært at gøre "tavlen" helt ren - den bliver efterhånden grålig og man kan læse tidligere guldkorn :-). Jeg håber, at teknologien er forbedret! 

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 22:05

Hej! 

Du skal være hjertelig velkommen til at evt. kontakte mig for spørgsmål, konsulent besøg mm.

Eraserite 60, kan du bruge til at skrive og projecere på. http://www.writewall.dk/group.asp?group=9&sub=6

Magrite ll, kan du bruge magnet og skrive funktion. http://www.writewall.dk/group.asp?group=12&sub=6

Ellers ringer du bare til mig så guider jeg dig Big Smile

Nedenstående nævnte produkt er er ikke det samme, men blot lamineret whiteboard folie med levetid på ca. 50 ganges brug!

Vores produkt ydes der 5 års garanti på! Det falmer ikke i sol lys som alm. tavler gør, og der er rigtig mange muligheder, idet det kan anvendes steder som tavler ikke har mulighed for at blive monteret!

Vi har efterhånden monteret nogle meter af produktet til nogle store anderkendte virksomheder , som har taget ideen og konceptet til sig. Desuden er det et meget innovativt produkt, og kende tegner den fleksible, rationel tænkene, moderne virksomhed, som ønsker bedrer kommunikation mellem mennesker. og nu steder hvor det ikke var muligt før! www.writewall.dk

Jeg søger i øvrigt 2 stk. knaldgode sælgere! Smile hvis der skulle være sådan nogle!

Med venlig hilsen

Cand. mal.

Lars Frey Jørgensen

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 22:06

Hej! 

Du skal være hjertelig velkommen til at evt. kontakte mig for spørgsmål, konsulent besøg mm.

Eraserite 60, kan du bruge til at skrive og projecere på. http://www.writewall.dk/group.asp?group=9&sub=6

Magrite ll, kan du bruge magnet og skrive funktion. http://www.writewall.dk/group.asp?group=12&sub=6

Ellers ringer du bare til mig så guider jeg dig Big Smile

Nedenstående nævnte produkt er er ikke det samme, men blot lamineret whiteboard folie med levetid på ca. 50 ganges brug!

Vores produkt ydes der 5 års garanti på! Det falmer ikke i sol lys som alm. tavler gør, og der er rigtig mange muligheder, idet det kan anvendes steder som tavler ikke har mulighed for at blive monteret!

Vi har efterhånden monteret nogle meter af produktet til nogle store anderkendte virksomheder , som har taget ideen og konceptet til sig. Desuden er det et meget innovativt produkt, og kende tegner den fleksible, rationel tænkene, moderne virksomhed, som ønsker bedrer kommunikation mellem mennesker. og nu steder hvor det ikke var muligt før! www.writewall.dk

Jeg søger i øvrigt 2 stk. knaldgode sælgere! Smile hvis der skulle være sådan nogle!

Med venlig hilsen

Cand. mal.

Lars Frey Jørgensen

Fra St. Salby
Tilmeldt 31. Oct 07
Skrevet kl. 22:25

Hej.

Og tusinde tak for tipet, men jeg bruger adwords i forvejen, måske ikke nok!

Satser på 2 stk. sælgere ud over mig selv, fra den 1. feb 08.

MVH.

Lars Frey Jørgensen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)