Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computer skal jeg købe??

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen :)

Igår sagde min gamle computer op, pakkede sine ting og rejste. Det var et trist farvel, men jeg havde set det komme.

Så nu står jeg og skal have en ny computer. Den skal jo gerne holde til lidt af hvert og kunne lidt af hvert! Den skal bruges til at blogge fra, styre en webshop fra, og det kunne være fedt, hvis den også egnede sig til grafisk arbejde, film arbejde osv. Senere skal den også bruges til skolearbejde! :)

Jeg tænker Asus? Jeg har gode erfaringer med det mærke, og syntes de laver nogle fede computere! Men ny tænker jeg indhold? Hvor meget skal computeren kunne indeholde osv.? En bestemt skærmstørrelse der kunne være god?

Håber i kan hjælpe, da jeg ingen forstand har på det, og alle computere ser teknisk set fine ud for mig! :)

Mvh Cecilia Rasmussen

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alle computere kan jo bruges til blogge og styre webshop men hvad er dit budget ? 5000 kr eller 50000 kr ? Er det en laptop eller en alm pc ?

Skærm str må jo være op til dig. Du kan købe en laptop med 11" skærm og tilslutte en 30" skærm når du er hjemme.

Mvh

Anders 

Fra Dyssegård
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 55
Fra  www.rebusta.dk Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja der er jo mange du kan købe.
Vi bruger Macbooks
Se udvalget her: http://www.elgiganten.dk/search?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3Dmacbook%26CategoryNameLevel2%3DPC%2B%2526%2BTablets__B%25C3%25A6rbar%2Bcomputer%26ManufacturerName%3DApple%26online%3D1%26%40Sort.Relevance%3D1%26%40Sort.ProductListPrice%3D0&PageSize=45&ProductElementCount=1%C2%A0890&ContentElementCount=5&StoreElementCount=0&searchResultTab=Products&SearchTerm=macbook 

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis budgettet er til det vil jeg helt klart anbefale dig at anskaffe dig en macbook pro.

De er dyre, tilgengæld holder de overraskende godt.

Jeg har haft min macbook i snart et år nu, og jeg har tabt den på gulvet op til flere gange og det har kun resulteret i et par ridser, og bruger den hver dag.

Mit batteri holder stadigvæk 8 timer på en opladning, og kører i samme fart som da jeg modtog den.

I forhold til diverse programmer osv. som du evt. bruger, så kan de fleste programmer fås i appstore, og til dem som ikke kan, kan man ofte finde et bedre alternativ.

Forsat god dag!

Fra ilyd.dk

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilia,

Jeg sælger til dagligt mærket Abook, hvilket er et dansk mærke. 
Computerne findes i forskellige varianter som så mange andre mærker, men vi beskæftiger os hovedsageligt med at lave kvalitets computere. Der er desværre ikke særlig mange der har hørt om mærket, hvilket er rigtig ærgerligt, da det er en fed computer! 

Vi kan evt. finde ud af noget sammen hvis du vil? 

Smid mig en email på mads@bjergoe.com med dit tlf. nr. evt. så ringer jeg dig op og forklare dig mulighederne, så du forstår det :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit budget går til ca. 15.000 kr. Det skal være en bærbar, og skærmen skal være, ikke lille, men heller ikke stor :)

Jeg kender ikke macbook, hvilket gør at jeg skal til at lære et helt nyt system. Jeg har også erfaret at en macbook ikke har CD drev og mangler HDMI udgang, og at alle opdateringer vidst koster penge :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er stadig frisk på at finde dig en solid løsning! 

Skriv endelig til mig eller stik mig din email

mads@bjergoe.com

 

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 143
Fra  Powercircle ApS Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en mail til dig :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Indlæg ialt: 103
Fra  SirWear IVS Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Cecilia Rasmussen:

Mit budget går til ca. 15.000 kr. Det skal være en bærbar, og skærmen skal være, ikke lille, men heller ikke stor :)

Jeg kender ikke macbook, hvilket gør at jeg skal til at lære et helt nyt system. Jeg har også erfaret at en macbook ikke har CD drev og mangler HDMI udgang, og at alle opdateringer vidst koster penge :)

En ny Macbook Pro har ikke CD drev, det er korrekt. Den har dog HDMI-udgang. ALLE opdateringer til Mac er gratis, også når der kommer et nyt styresystem - modsat Windows hvor det koster penge.

Fra Bispebjerg
Tilmeldt 25. Jan 12
Indlæg ialt: 240
Fra  RealMadridFan Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Lenovo er bedst til prisen. Du kan købe en MacBook til 14.000 kroner med 8 gb ram, køb en Lenovo med 16 GM ram til 8000 kroner.

Tilbyder gratis hjælp til både offline og online marketing, skriv til mig!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)