Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken computer skal jeg købe??

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Dec 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cecilia

Man kan sagtens få en fornuftig computer til de ting du skriver til under 5000,- såmænd også under 4000,- Så kommer der bare ikke et æble på den, men hvis du ikke er Apple bruger til daglig er det jo nemt at leve med.

Det eneste du nævner der egentligt er krævende er grafisk arbejde og video redigering, men det lader sig gøre på en pc med 8 gb RAM og en stor harddisk.

Jeg ville finde de bedste specifikationer jeg kunne til MAX. 5000,- og så bruge de resterende 10.000 på noget der kunne tjene mig penge, eks. en eller flere nye varer i webshoppen. En overvejelse værd, hvis der er andre poster på budgettet end en ny PC.

Mvh.

Troels

Tilmeldt 10. Jul 14
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en besked til dig på facebook. Den er landet i din "andet" mappe.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip:
ALLE opdateringer til Mac er gratis, også når der kommer et nyt styresystem - modsat Windows hvor det koster penge.

Det ændre sig muligvis fra Windows 10

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 91
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart råde dig til, at købe en Macbook. Der er sikkert en masse Windows folk herinde, som kan overbevise dig om, at den ikke er pengene værd.

Jeg havde tidligere en Windows og købte en Macbook til skolen, og faktum er bare, at nu bruger jeg kun min Macbook, mens min Windows bare står og samler støv. 

Man ved ikke hvor lækker og god en Macbook er før man har prøvet, at sidde og arbejde med den. Når man først har gjort det, så har man svært ved at forstå, hvorfor man ikke fik fingrene i en noget før. 

Synes selv elgigantens tilbud er fint:

http://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/MACBPMGX82DKA/macbook-pro-13-3-retina-skarm-mgx82

i5 processor 2,6GHZ

8 GB RAM

256 Flash drive

Og ikke mindst Retina skærm, hvilket er intet mindre end fantastisk!

Køb et eksternt CD-drev, hvis du ved at du skal bruge CD'er. 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)