Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Peter Langkilde Jakobsen:
kopierede din shop og ændrede lidt i navnet

Det er klart at navnet ikke må ligge for tæt op af mit. Det er jeg enig i!

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 16:37 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan godt se pointerne som bliver nævnt her i tråden, vedr. kopiering osv, men det er begyndt at ligne en ren lynching den her tråd, stik lige piben ind og så giv dem lige lidt luft til at komme videre med deres koncept, tror den er sivet ind, at der skal laves lidt om her og der, vi er vel for faen alle startet et sted ik...

God weekend :) 

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Fra Faaborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 26
Fra  helseudsalg.dk Skrevet kl. 20:04 | Låst

I lighed med Trustpilot, så kan man også skrive anmeldelser på firmaer, der ikke betaler for at være oprettet på RatePanel. Jeg har selv en del anmeldelser for min netbutik på Trustpilot, som folk har skrevet uopfordret. Det betaler jeg ikke noget for, og jeg synes det er mere troværdigt på den måde.

Hvad skulle Trustpilot og RatePanel leve af, hvis ingen betalte for deres service? En mulighed er reklamer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Lækkert design, men forhelvede hvor er det bare en kopi. Man skulle tro I have kopieret hele trustpilot og ændret lidt på farverne. Undskyld jeg siger dette, men jeg håber ikke I bliver "populære". Der er ikke noget specielt over det, og I kan jo ikke sige, at det er en idé I har kommet på, når det jo bare er en I har tyvstjålet.

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:01 | Låst

Hej Mark

Det synes jeg er en rigtig god idé og den rette iværksætter ånd! :-)

Som helt lille ny iværksætter med meget få kunder, hvor man vender og drejer hver øre, vil man ikke vælge en betalt anmeldelsesservice, så ved at lave en gratis version, vil I ikke gå glip af nogle kunder men tværtimod få mere gang i og trafik til jeres site. Ren win-win! Og når man så bliver større, vil man selvfølgelig fortsætte og gerne betale en rimelig pris, hvis man er tilfreds.

Hvis I lavede en gratis version med op til fx 20-50 emails pr. måned (eller mindre for den sags skyld), ville jeg helt klart have jer på min side og med glæde opdradere senere.

Mvh

Mette

Tilmeldt 23. May 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 11:35 | Låst

Hjælp mig lige her. Er der noget jeg overser? 

Ved f.eks. RatePanel selv står der: 100 % har tildelt: 5. Hvordan fan' kan de så få en score på 8,9? Er der noget jeg ikke ser?

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 14:04 | Låst

Hejsa Mette,

Vi laver en gratis prøve version, som du kan teste alle funktioner og forsat vil du kunne besvare dine kunders anmeldelser.

Hold endelig øje her i tråden, så skal vi nok opdatere lige så snart vi er helt klar med prøveperioden :)

God søndag :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:19 | Låst

Tillykke med den nye side. Smile

Lad os håbe at i ikke får sager hvor man køber sig til bedre ratings. Med det sagt syntes jeg generelt at debatten kører helt af sporet. At siden ligner Trust Pilot's ser jeg intet odiøst i enhver god designer hugger ideer hvor man kan komme til det. Det innovative ligger jo mere i at gøre det bedre end "de andre" Og det håber jeg så sandelig lykkes for jer.

Men helt ærligt! man rater ikke sit eget site med guldkorn fra sig selv. Det er som at give sin egen Facebook side likes. Udover det syntes jeg ærligt talt at konkurrence er en sund ting så mon ikke Trust Pilot bare må oppe sig.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 15:38 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

John Grandt:
Lad os håbe at i ikke får sager hvor man køber sig til bedre ratings. Med det sagt syntes jeg generelt at debatten kører helt af sporet. At siden ligner Trust Pilot's ser jeg intet odiøst i enhver god designer hugger ideer hvor man kan komme til det. Det innovative ligger jo mere i at gøre det bedre end "de andre" Og det håber jeg så sandelig lykkes for jer.

Nu er det dog ikke kun design. Det er også hele konceptet. F.eks. rater man med 5 stjerner, og scoren er et tal mellem 1 og 10. Forsiden består af præcis samme elementer opsat på præcis samme måde. Det samme gælder de andre sider. Fra betingelser til funktioner er det hele bare en omskrivning af TrustPilot.

I virkeligheden ser jeg dette som en succes for TrustPilot. For TrustPilot må åbenbart være perfekt, siden nystartede ikke mener at en rating side kan gøres bedre. 

Jeg ønsker jer held og lykke, men jeg synes bestemt at i skal gentænke hele konceptet. Og i stedet for at gøre alt på TP's måde, så starte fra bunden og tænke over, hvor i kan adskille jer.

Jeg tror desuden i griber det forkert an ved at tro, at hvis i laver præcis samme produkt til en lavere pris, så kan i få virksomhederne med. I skal i stedet have forbrugerne med for sådan en service har ingen værdi for virksomhederne uden forbrugerne. Hvis i derimod vinder forbrugerne, så skal virksomhederne nok komme af sig selv.

Den sidste ting er jeres kommunikation. Der bliver spurgt om nogle meget vigtige spørgsmål her i tråden, og de bliver hurtigt besvaret overfladisk med svar som "vi sørger selvfølgelig for at der ikke er falske anmeldelser". De viser mig, at i ingen idé har om, hvor svært dette er. Hvis i virkelig har fundet løsningen, så fremlæg den. For sådanne udfordringer er nogen af de vigtigste for at skabe tillid til jeres service. 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 16:37 | Låst

@Ratepanel

Hvad med at lave en oversigts Rating bar for hver virksomheds profil, hvor deres score på forskellige områder bliver opstillet.

Denne kunne placeres i toppen og eksempelvis bestå af:

Levering 

Kundeservice

Reklamation

Her vil jeg handle igen

Ratings for hvert punkt sammenlignes med måneden / kvartalet før, så man som bruger kan se om de er gået op eller ned. Dette viser om virksomhederne har taget kritikken til sig eller ved at falde af på den.

Lige under Ratingbaren men i samme boks, kan der være plads til at virksomheden kan skrive en kort kommentar / udtalelse, eks. at de tager kritikken til sig, vi har fået nyt system derfor er der længere svartider osv... (denne funktion skal naturligvis være for betalende kunder)

Nedenunder kommer så alle brugerkommentarerne hvor det også er muligt at se hvad den enkelte har ratet.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 10 ud af 13 (124 indlæg)