Vi kan naturligvis ikke slå trustpilot fra dag 1 af. Og det er heller ikke meningen. Vi vil blot skabe et billigere alternativ, og det er netop hvad vi har skabt :) Vi tror at det kommer til at gå ret stærkt, og det håber vi naturligvis også på. Vi er dog lige opstartet, og der er naturligvis ''tvivlere'' som dig selv. Og det er netop dette, vi gerne vil kæmpe for, at vi kan lave om på. En dialog, som vi har haft idag, er kun positivt. Især, da vi også får nogle tanker vi kan lege med, og udnytte positivt. Og mange tak Carsten, og tak for snakken. |
RatePanel.dk:Fashion-Seller:Alle hjemmesider ligner hinanden på et eller flere punkter, og alle anmeldelses sites benytter pt den store søgebar i midten. Jeg ved ik, om TP var først, men mange benytter den funktion...
Jeg forstår ik, hvorfor I har gjort det så bøvlet at tilmelde et website/firma. Der er meget få firmaer/webshops i jeres database, alligevel er der ik en knap, hvor man let kan tilføje nogle...
Dernæst har i allerede problemer med falske/yderst tvivlsomme anmeldelser, og det er efter relativt få anmeldelser. Jeg har selv tidligere været ude efter Trustpilot ved flere lejligheder, blandt andet i et blogindlæg på min blog, og jeg har haft en god dialog med TP, som muligvis snart ændre en eller flere ting ved deres koncept. Hvis I ik får styr på fiktive/falske/tvivlsomme anmeldelser, så er det svært at have tillid til jeres service, og problemet er allerede relativt stort i forhold til de få anmeldelser, som jeres side har fået!
Så selvom I påstår, at det er et billigt alternativ, så er det på nuværende tidspunkt et alternativ, som ingen kender, derfor er værdien/tilliden fra siden begrænset, og dernæst er der nogle ret store tillidsproblemer, som I skal have bearbejdet på en eller anden måde, ellers ender i som et ubrugeligt og useriøst alternativ til TP...
Vi går meget op i at der ingen falske anmeldelser er. Har du nogle konkrete eksempler på anmeldelser på vores site som er falske, så vil vi gerne høre fra dig.
Vi får vores salgs side klar inden længe, men vi har valgt at lancere servicen idag, da alt i vores admin panel er 100% klart, så deres service som de kan betale for fungere ordenligt fra dag 1 af.
Hvis du har nogle forslag til hvordan vi (udover vores egne tiltag) undgår falske og uærlige anmeldelser, så må du meget gerne skrive til mt@ratepanel.com
Mvh
Mark
Jeg ved ik, hvordan man analyserer osv, men jeg ved, at TP har et komplekst system, som kan spotte mange af de falske anmeldelser...
Men jeg kan bare se, at ejere eller venner af ejere har anmeldt flere virksomheder på jeres side, og det giver ik ligefrem tillid, især ik hvis det er "vennetjenester"...
Desuden er det lidt dårligt, at man ik kan klikke på en bruger, og dermed se, hvilke firmaer denne har anmeldt, samt hvad vedkommende har skrevet. Det er nemlig en let måde til at spotte fake anmeldelser...