Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 8 ud af 15 (142 indlæg)
Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 20:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Kvist:

RatePanel.dk:
Men vi er vel enige om, at hvis begge services giver det samme eller tæt på, så vil du hellere give 1188,- for et år i stedet for 9600,- for et år. Hvis vi antager at begge services giver det samme (eller tæt på). Right?

Ja, det kan du tro, så lad os tage den om en 6-7 år, når i kan levere samme produkt som Trustpilot.

RatePanel.dk:
Vi glæder os ihvertfald til om et år, og gør status over hvordan året er gået.

Nu vil jeg så bede dig huske at jeg gentagende gange har sagt at det er fint med et alternetiv, for min ærlige mening.... Jeg tror ikke i skal vente et år. 6 måneder max.

Går ud fra du kender udtrykket om 'at købe frosne jordbær' :-)

Men uanset.... Held med projektet.

Vi kan naturligvis ikke slå trustpilot fra dag 1 af. Og det er heller ikke meningen. Vi vil blot skabe et billigere alternativ, og det er netop hvad vi har skabt :)

Vi tror at det kommer til at gå ret stærkt, og det håber vi naturligvis også på. Vi er dog lige opstartet, og der er naturligvis ''tvivlere'' som dig selv. Og det er netop dette, vi gerne vil kæmpe for, at vi kan lave om på. En dialog, som vi har haft idag, er kun positivt. Især, da vi også får nogle tanker vi kan lege med, og udnytte positivt.

Og mange tak Carsten, og tak for snakken.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:55 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

RatePanel.dk:

Fashion-Seller:

Alle hjemmesider ligner hinanden på et eller flere punkter, og alle anmeldelses sites benytter pt den store søgebar i midten. Jeg ved ik, om TP var først, men mange benytter den funktion...

Jeg forstår ik, hvorfor I har gjort det så bøvlet at tilmelde et website/firma. Der er meget få firmaer/webshops i jeres database, alligevel er der ik en knap, hvor man let kan tilføje nogle...

Dernæst har i allerede problemer med falske/yderst tvivlsomme anmeldelser, og det er efter relativt få anmeldelser. Jeg har selv tidligere været ude efter Trustpilot ved flere lejligheder, blandt andet i et blogindlæg på min blog, og jeg har haft en god dialog med TP, som muligvis snart ændre en eller flere ting ved deres koncept. Hvis I ik får styr på fiktive/falske/tvivlsomme anmeldelser, så er det svært at have tillid til jeres service, og problemet er allerede relativt stort i forhold til de få anmeldelser, som jeres side har fået!

Så selvom I påstår, at det er et billigt alternativ, så er det på nuværende tidspunkt et alternativ, som ingen kender, derfor er værdien/tilliden fra siden begrænset, og dernæst er der nogle ret store tillidsproblemer, som I skal have bearbejdet på en eller anden måde, ellers ender i som et ubrugeligt og useriøst alternativ til TP...

Vi går meget op i at der ingen falske anmeldelser er. Har du nogle konkrete eksempler på anmeldelser på vores site som er falske, så vil vi gerne høre fra dig.

Vi får vores salgs side klar inden længe, men vi har valgt at lancere servicen idag, da alt i vores admin panel er 100% klart, så deres service som de kan betale for fungere ordenligt fra dag 1 af.

Hvis du har nogle forslag til hvordan vi (udover vores egne tiltag) undgår falske og uærlige anmeldelser, så må du meget gerne skrive til mt@ratepanel.com

Mvh

Mark

Jeg ved ik, hvordan man analyserer osv, men jeg ved, at TP har et komplekst system, som kan spotte mange af de falske anmeldelser...

Men jeg kan bare se, at ejere eller venner af ejere har anmeldt flere virksomheder på jeres side, og det giver ik ligefrem tillid, især ik hvis det er "vennetjenester"...

Desuden er det lidt dårligt, at man ik kan klikke på en bruger, og dermed se, hvilke firmaer denne har anmeldt, samt hvad vedkommende har skrevet. Det er nemlig en let måde til at spotte fake anmeldelser...

Fra Harlev J
Tilmeldt 3. Dec 13
Indlæg ialt: 19
Fra  www.Carsmart.dk Skrevet kl. 20:57 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Du skriver konstant at i er innovative - kan du ikke komme med et par enkelte eksempler på hvor i (du, går ikke ud fra at der er I endnu?) er innovative?

Kan ikke se det innovative i at kopierer en service og så tage noget for det, som er gratis ved konkurrenten?

Mvh. Søren 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 21:18 | Låst

fint med initiativ til at lave noget der er bedre, men det er det ikke - i mine øjne har i kopieret istedet for at være innovative og viser at i ikke kan andet end at følge i andres fodspor - synes trustpilot er plat og endnu en der ligner er lamt! 

håber ikke i bruger for meget tid på det da i sikkert kan starte helt forfra med noget andet som er innovativt og bedre kan blive en succes

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 21:52 | Låst

Tak for feedback alle sammen.

Vi har lavet en side som kort sagt er henvendt til små og mellemstore virksomheder, som ikke har et stort kapital, og vores priser er derfor lavet særligt til disse.

Vi kommer til at lave innovative forandringer i fremtiden, og vi håber også at folk tager godt imod dette.

Mvh

Mark

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 22:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

@Mark

Som det allerede er nævnt i tråden, så er du/I alt for hurtigt ude med betaling for jeres kommende service.

Gør jeres side 100% gratis for en periode af min. 6 mdr. og giv den max gas med at få banket indhold på siden. 

Først når virksomhederne kender, stoler og er vandt til/afhængig af jeres service, skal betalingen frem.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Nov 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:10 | Låst

Det lyder rigtigt spændende. Det kan kun være sundt med en ny spiller på markedet. Især nu hvor der har været nogle ret uheldige sager med Trustpilot. Jeg glæder mig til at følge med i udviklingen!! Thumps up

Mvh
HC Andersen Fyrværkeri

Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 11:16 | Låst

Mange tak, vi garantere i kommer til at se meget mere til os :-)

Vi arbejder p.t. på en prøveperiode, så folk kan teste vores service.

Mvh

Mark

Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Fra  Wiencken Electronics Skrevet kl. 14:50 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan umiddelbart ikke finde jer på google, hverken ved søgning der relatere til anmeldelser eller i samarbejde med nogle af de sider inde hos jer men hver gang dukker trustpilot, yelp og en del andre sider op. Jeg vil mene man kan måle jeres værdi på det og så vil jeg som andre skriver mene at det er dyrt.

I bliver ved med at skrive at i er innovative i forhold til i henvender jer til nye virksomheder og er billigere osv. Men i er for det første ikke innovative ved at kopiere en anden side. Det er muligt at i vil fokusere på innovation, men i er det ikke på nuværende tidspunkt.

Det lyder på jeres svar som om i kun fokusere på at få virksomhederne til at købe abonnementer frem for det vigtigste: Bliv kendte!

Hvis de almindelige mennesker ikke kender jer kan det være fuldkommen ligemeget om jeres backend kan hacke nasa eller tænde kaffemaskinen trådløst.

I virker desværre som om i kun er ude på at skovle penge ind og det er ærgerligt. Som nogle andre skriver burde i gøre jeres service gratis indtil i er kendte og har en værdi. Hvis jeg holder et loppemarked på en knoldemark et ukendt sted i Jylland kan jeg jo heller ikke tillade mig at tage 1000,- pr. stand hvis der ikke er nogle som kommer for at se på ting. I er nødt til at skabe en værdi før i tager penge for den, og det er jo Win Win i starten hvis i lader virksomheder tilmelde sig gratis. I ville få flere tilmeldinger fra virksomheder og da de jo er interesseret i at folk anmelder skal de nok sprede budskabet. Så flere brugere mere omtale. Og jeg er sikker på mange ikke vil betale for jeres side så længe den er så ny.

Mvh. Dennis Wiencken 

www.elektronikdele.dk 

Mobilreservedele & Tilbehør

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 17:01 | Låst

Søren jeg tror nu ikke du skal regne med at Dinero Pro er gratis, den har du vist fået galt i halsen:-) De skal jo trods alt leve af et eller andet.

jeg forstår ikke helt dit problem med at andre napper et koncept. Det kaldes konkurrence og det skal vi alle være glade for. I øvrigt ved jeg ikke hvor godt et eksempel Dinero er, har de ikke også kopieret et koncept, for så at forsøge at gøre det bedre og billigere end konkurrenterne?

Side 8 ud af 15 (142 indlæg)