Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Trustpilot konkurrent er nu igang - Kig her

Side 4 ud af 15 (142 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 172
Fra  Gamestore.dk Skrevet kl. 13:14 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael og Hagbart hvorfor bruge denne mands forumpost på at puste sig op og vise hvem der er den bedste og "ældste" mand på internettet? Har i et behov for det, er der masser af forums til det formål.

Men jeg læner mig som mange andre op at samme holdning, at det ligner alt for meget. Jeg ved godt at du nævner jeres salgsside, men hvis jeg opfatter det som en tro kopi, tror jeg også at alle forbrugere gør det, og de kommer jo aldrig til at se jeres salgsside? Så hvad er det i kan gøre der gør at forbrugerne hellere vil bruge jeres udgave end at gå på trustpilot ?

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:15 | Låst

Min dårlige måde at argumentere på? det må du gerne forklare?

Nej, jeg er ikke leder, hvad har det med sagen at gøre?

med alder mener jeg erfaring og den mangler du tydeligvis her, hvis du mener at man bare kan svine et andet menneske eller firma til på nettet hvor du skriver som repræsentant for et andet firma.

Det er fyrrings grund, bare du ved det.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 13:18 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

madsnj88:

Michael og Hagbart hvorfor bruge denne mands forumpost på at puste sig op og vise hvem der er den bedste og "ældste" mand på internettet? Har i et behov for det, er der masser af forums til det formål.

Men jeg læner mig som mange andre op at samme holdning, at det ligner alt for meget. Jeg ved godt at du nævner jeres salgsside, men hvis jeg opfatter det som en tro kopi, tror jeg også at alle forbrugere gør det, og de kommer jo aldrig til at se jeres salgsside? Så hvad er det i kan gøre der gør at forbrugerne hellere vil bruge jeres udgave end at gå på trustpilot ?

Michael kan da bare lade være med at blande sig? Men nu hvor man blander sig, må jeg jo opdrage lidt på ham;-) så han måske en dag selv undgår at blive fyret fordi han tror at man bare kan tillade sig alt på nettet.

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 13:19 | Låst

Hej Madsnj88,

Vi håber jo på at folk vil benytte vores service, ligesom de benytter vores konkurrents side. Men vi har tiltag som gør at vores site bliver ekstra attraktivt. Men vi er ikke ude på at lave den dybe tallerken. Vi har til gælgeld valgt at genskabe den dybe tallerken, og gøre den endnu billigere :).

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:27 | Låst

Hagbart:
Michael kan da bare lade være med at blande sig? Men nu hvor man blander sig, må jeg jo opdrage lidt på ham;-) så han måske en dag selv undgår at blive fyret fordi han tror at man bare kan tillade sig alt på nettet.

Så skulle jeg måske fyre mig selv ?. Når du nu bliver træt af at høre på dig selv og din manglende erfaring. Skal du være velkommen til at sende en PM med alle dine spørgsmål. Så skal jeg prøve på at forklare dig hvordan vi plejer at ordne tingene her i Danmark, også uden at fyre vores medarbejdere.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 13:31 | Låst

Er i tvivl med mig selv om jeres side ligner TP for meget, men der er flere webshops der ligner hinanden.. se bare her:

http://www.whiteaway.com/product/bosch-hbg761660s/

http://www.skousen.dk/hvidevarer/ovne/indbygningsovne/siemens-hb63ab512s-testvinder/

http://hvidevarer.bilka.dk/produkt/voss-iel9800-rf/

http://www.lavpriskoekken.dk/indbygningsovn/bosch-hbg761660s/

Nu mener jeg at whiteaway og skousen hører sammen, men husker ikke Bilka som værende med i den pulje.

Desuden er det langt fra de fleste kunder,der er klar over hvem der ejer hvem.. 

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 13:34 | Låst

Hej Daniel,

Mange tak for dit indput. 

Vi er nemlig fuldstændig enige i dit indlæg

Og hvorfor skulle dette være anderledes for RP og TP.

Vi håber som sagt at folk tager godt imod dette billigere alternetiv, hvor man hurtigt kan få et godt ROI.

Mvh

Mark

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:25 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Hej alle

Lad os lige holde en ordentlig tone og lade trådstarter køre sin tilbudstråd uden al den irrelevante støj.

Hvis der fortsat kommer indlæg uden relevans for trådens emne vil de blive slettet.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:13 | Låst
Tilmeldt 9. Dec 14
Skrevet kl. 15:15 | Låst

Tak, den bliver rettet asap.

Ups.