Michael og Hagbart hvorfor bruge denne mands forumpost på at puste sig op og vise hvem der er den bedste og "ældste" mand på internettet? Har i et behov for det, er der masser af forums til det formål.
Men jeg læner mig som mange andre op at samme holdning, at det ligner alt for meget. Jeg ved godt at du nævner jeres salgsside, men hvis jeg opfatter det som en tro kopi, tror jeg også at alle forbrugere gør det, og de kommer jo aldrig til at se jeres salgsside? Så hvad er det i kan gøre der gør at forbrugerne hellere vil bruge jeres udgave end at gå på trustpilot ?
Min dårlige måde at argumentere på? det må du gerne forklare?
Nej, jeg er ikke leder, hvad har det med sagen at gøre?
med alder mener jeg erfaring og den mangler du tydeligvis her, hvis du mener at man bare kan svine et andet menneske eller firma til på nettet hvor du skriver som repræsentant for et andet firma.
Michael og Hagbart hvorfor bruge denne mands forumpost på at puste sig op og vise hvem der er den bedste og "ældste" mand på internettet? Har i et behov for det, er der masser af forums til det formål.
Men jeg læner mig som mange andre op at samme holdning, at det ligner alt for meget. Jeg ved godt at du nævner jeres salgsside, men hvis jeg opfatter det som en tro kopi, tror jeg også at alle forbrugere gør det, og de kommer jo aldrig til at se jeres salgsside? Så hvad er det i kan gøre der gør at forbrugerne hellere vil bruge jeres udgave end at gå på trustpilot ?
Michael kan da bare lade være med at blande sig? Men nu hvor man blander sig, må jeg jo opdrage lidt på ham;-) så han måske en dag selv undgår at blive fyret fordi han tror at man bare kan tillade sig alt på nettet.
Vi håber jo på at folk vil benytte vores service, ligesom de benytter vores konkurrents side. Men vi har tiltag som gør at vores site bliver ekstra attraktivt. Men vi er ikke ude på at lave den dybe tallerken. Vi har til gælgeld valgt at genskabe den dybe tallerken, og gøre den endnu billigere :).
Michael kan da bare lade være med at blande sig? Men nu hvor man blander sig, må jeg jo opdrage lidt på ham;-) så han måske en dag selv undgår at blive fyret fordi han tror at man bare kan tillade sig alt på nettet.
Så skulle jeg måske fyre mig selv ?. Når du nu bliver træt af at høre på dig selv og din manglende erfaring. Skal du være velkommen til at sende en PM med alle dine spørgsmål. Så skal jeg prøve på at forklare dig hvordan vi plejer at ordne tingene her i Danmark, også uden at fyre vores medarbejdere.